Разликата е, че моят е за по-голям ток и има ключ на плюсовия кабел. Като търсиш акумулатор се съобрази и с размерите на мястото в кутията, където ще стои. 

rado_ev написа:Разликата е, че моят е за по-голям ток и има ключ на плюсовия кабел. Като търсиш акумулатор се съобрази и с размерите на мястото в кутията, където ще стои.Намерих на един етикет залепен на найлончето със зарядните и там пише 12АH, казуса решен.
shotik написа:Като го гледам ,то е като помощна станция ,ако е изтощен акумулатора на колата ,да помогне ,като се върже успоредно и ако може да запали двигателят.От упътването и средно-задоволителните ми познания по английски език прочетох, че при помощно палене се свързват клемите към акумулатора и се изчаква около 5 мин, след което се пробва да се запали двигателя.
Имам стартерно устройство,но то е на 230 волта и дава към 100 ампера ток,когато е превключен на позиция "СТАРТ" .иначе се ползва като зарядно устройство .Няма акумулатор ,а трансформатора е голям.
Вече е обсъждано във форума подобна тема и там съм го показал на снимки .
shotik написа:Ето две теми за подобни неща,като втората е за слагане на допълнителен акумулатор на колата :Обезателно ще ги прочета, мерси ;)
viewtopic.php?f=41&t=14266&hilit=%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D1%83%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE
viewtopic.php?f=36&t=13226&hilit=%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D1%83%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE
moimoimoi написа:преди 10-12 години ми изпадна такова стартерно устройство беше с 17Ач акумулатор1,3 сигурно е и бензин лесна работа, ама аз с моя чепел 1,9 TDI трудно..
и когато се налагаше палеше без проблем колата с 1.3 двигател
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: