• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
p.v.x - майстор
toolegittoquit написа:
---
Не мога да разбера, защо температурата не стои постоянна?
:roll:
toolegittoquit - майстор
kolcho написа:
Продължаваш да се филмираш. Пак да ти кажа - имаш повод за притеснение само ако стрелката е в сектора НОРМ, а температурата в системата е някъде над 95 градуса, това означава, че имаш грешка в меренето. В твоя случай нещата са перфектни - стрелката е в границите на нормалното, градусите - също.
Добре, на VW температурата ако се дига над 90 градуса, значи има проблем. На старата ми Fiesta температурата винаги стоеше под средата, защото я карах без термостат. Защо тук варира в такива широки граници и когато стигне до къде е повод до притеснение? До сега съм приемал, че всичко над първата половина на скалата е проблем, а червеното означава сериозен проблем и скъп ремонт на двигател. От къде да знам, че както стрелката си стои на N, тя няма в един момент да прескочи до края на червената зона и да ми блокира двигателя на пътя? :sad:
На някой от вас, особено на тия с фордовете, така ли ви играят стрелките? От средата до края на N(почти червено) и в тоя диапазон?
kolcho - специалист
toolegittoquit написа:
До сега съм приемал, че всичко над първата половина на скалата е проблем
И си грешал!
toolegittoquit - майстор
kolcho написа:
И си грешал!
Добре, 90 градуса не трябва ли да е точно средата на скалата? Защо ходи нагоре, след като температурата не е толкова висока? Та, ако не съм прав, какви са симптомите за проблем с водната помпа или термостата?
Странното е, че различните пъти стрелката стои на различно място, като в никой от пътите не се е включила перката, която иначе си работи, т.е колата не загряла толкова много. Показанието на таблото не ми се вижда стабилно.
На някой друг играе ли му стрелката на температурата?
gnt69 - майстор
Смени датчика на двигателя. На приятел с ауди миналата година по същия начин му играеше, датчика сменен в сервиз но със неправилен. След закупуване е подмяна на датчик правилен водата заспа.:partyman:
Chefo77 - майстор
Тинки.
Не се вживявай. Излишно се филмираш (или умишлено предизвикваш някакви дискусии, в което не вярвам) и сам се товариш. Дали на моите играят - на Фиата играе между 70 и 100 градуса, на Ровъра като загрее - не мърда. Това не означава, че на Ровъра температурата е точно фиксирана, просто датчика е муден. Трябва да те притеснява само ако отиде в червеното и стои там дълго време.
И не, не е задължително да е в средата 90 градуса.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
На Фиата играе между 70 и 100 градуса, на Ровъра като загрее - не мърда. Това не означава, че на Ровъра температурата е точно фиксирана, просто датчика е муден. Трябва да те притеснява само ако отиде в червеното и стои там дълго време.И не, не е задължително да е в средата 90 градуса.
Между 70 и 100 градуса ще рече, че постоянно се променя в тоя диапазон или предимно стои 70 и понякога като се натовари отива към 100? Филмирам се, ако така може да се нарече, защото не искам да пропусна нещо, за да правя после ремонт на двигател и колата да ме остави на пътя. Това поведение за първи път го виждам или поне му обръщам внимание. На VW нито 1 път за цяла година не видях да прави нещо подобно. :?
gnt69 написа:
Смени датчика на двигателя.
Датчика вчера го смених. Чисто нов EPS.
...Притесняват ме подобни неща, които четох наскоро..
Забравих да споделя и това - проблемът не е малък. Моята стрелка също ту работеше, ту не. Малко след датчика сменях и термостат, който в началото си работеше перфектно,но след около 1000км забелязах, че стрелката седи неуморно точно преди червената зона. Бях тръгнал на дълъг път и ако датчика неработеше, сигурно щях да направя беля.
Chefo77 - майстор
Ами разбира се, че постоянно играе - защото натоварването се променя постоянно. Ако караш 50 км с едни и същи ниски обороти, на една и съща скорост, по равен път, няма да мръдне от 70-те градуса. Може и под 70 да слезе. Ако обаче я засилиш по някой баир нагоре с 3500 оборота, ела да видиш какво става с температурата :)
А датчика за температурата, който включва перката и термостата нямат нищо общо, работят независимо един от друг.
gnt69 - майстор
Отиваш с талона големия в магазин и ти казват какъв датчик. на моя му бяха забравили една буква и греда. След това имаше смяна на таблото ходене при още 2-3 майстори и накрая 13 лв датчик но правилен закупен без да се показва стария закупен по талон.
Chefo77 - майстор
gnt69 написа:
Отиваш с талона големия в магазин и ти казват какъв датчик. на моя му бяха забравили една буква и греда. След това имаше смяна на таблото ходене при още 2-3 майстори и накрая 13 лв датчик но правилен закупен без да се показва стария закупен по талон.
Това не спасява. На Темпрата така купих да сменя датчика на перката, оказа се че имат малка разлика в броя на крачетата за буксата. Толкова малка, че нищо общо нямат двата датчика. Стоеше в жабката новия, откраднаха го с инструментите :lol: :lol:
А перката се оказа блокаж.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: