toolegittoquit написа: ---
Не мога да разбера, защо температурата не стои постоянна?
kolcho написа:Продължаваш да се филмираш. Пак да ти кажа - имаш повод за притеснение само ако стрелката е в сектора НОРМ, а температурата в системата е някъде над 95 градуса, това означава, че имаш грешка в меренето. В твоя случай нещата са перфектни - стрелката е в границите на нормалното, градусите - също.Добре, на VW температурата ако се дига над 90 градуса, значи има проблем. На старата ми Fiesta температурата винаги стоеше под средата, защото я карах без термостат. Защо тук варира в такива широки граници и когато стигне до къде е повод до притеснение? До сега съм приемал, че всичко над първата половина на скалата е проблем, а червеното означава сериозен проблем и скъп ремонт на двигател. От къде да знам, че както стрелката си стои на N, тя няма в един момент да прескочи до края на червената зона и да ми блокира двигателя на пътя?
На някой от вас, особено на тия с фордовете, така ли ви играят стрелките? От средата до края на N(почти червено) и в тоя диапазон?
