• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
montoya - майстор
От 2007 година паля само на газ и карам само на газ. Имам 20 литра бензин в резервоара, който ползвам само когато закъсам за газ. Мембраните на изпарителя си изкарват 50 хил км и при палене зимата на минус 20 градуса, дори и на турските изпарители.
skrijo написа:
Ключът за смяна на газ към бензин трябва винаги да пали на бензин има 2 положения едното е само на бензин другото пали на бензин и на 2000 оборота прехвърля на газ (може ли да се направи така че да може само на газ и само на бензин или трябва нов с 3 положения) .Благодаря .
Ми не четеш, в първото си мнение съм ти казал да пуснеш една снимка на копчето или да дадеш модел за да ти кажем как да го настроиш да работи в ръчен режим. Много малък процент от копчетата не могат да се настроят за ръчно управление.
sirko написа:
Помпата според мен не е удачно да я спираш, не се притеснявай да не изгори тя е предвидена да работи когато мотора работи няма какво да и стане! А и самото гориво което се върти охлажда малко или много рейката и инжекторите /въпреки че те не работят когато е на газ/ и от там по-голям ресурс за тях.
Това горното съм го чувал от газаджии, колко е вярно колко не незнам, не съм специялист по коли и газови но има резон.
Тая тема е като тази за яйцето и кокошката. Тая помпа е сметната в завода да изкара 10-15 години, в последно време май за 5 ги смятат. На кола на 20+ години вече колкото повече работи, толкова е по голям шанса да умре. 4 години карах на газ и бях оставил помпата да върви именно заради горната приказка за охлаждането, обаче като изгоря помпата установих другата страна на медала. Като върти горивото, докато охлажда рейката и дюзите, горивото се загрява и за точно месец време вече е всичко друго, но не и гориво. Остава само мирис на ацетон и други смрадове. Започва да съсипва маркучи и гумени уплътнители. Преди 5 години спрях помпата да не работи на газ, в момента горивото в резервоара ми е на 2 години някъде, лятото свалях резервоара и го източвах всичкото, все още си мирише на бензин и си работи като такъв. Откакто я спрях помпата да не работи веднъж смених маркучите за бензина, а преди това ги сменях на 3 месеца, а и доста години вече изкара самата помпа, китайски заместител за 50 лева
skrijo - специалист
Здравейте .Това с превключването на газ за да запаля е като резервен вариант (ако не иска на бензин ,иначе винаги ще си паля на бензин) .Това е превключвателя газ/бензин https://www.google.bg/search?q=09+meco& ... rVhVs-M%3A .Последователно са свързани клапаните .Ако подам фаза на единия клапан и той ще отвори и другите ,но ме притеснява ,че после над 2000 оборота ще получи сигнал от превключвателя . :?: Как е по-правилно да се спре помпата чрез ЦК ключ или с реле с нормално затворен контакт захранено от превключвателя ( нямам такова ) ? Благодаря .
montoya - майстор
С реле, за да може като върнеш на бензин помпата да си тръгне сама, без да се налага да цъкаш ЦК ключета разни. С ЦК ключ можеш да прекъснеш управлението на това новото реле, ако искаш да махнеш тази функция, цъкаш ключето и помпата си остава да работи
kr1100 - майстор
nikolovvd написа:
А Зимата как ще палиш при -20 градуса, на газ ли?
С чайника/ гореща вода/ ще полее изпарителя
montoya 6 та година карам на газ и не съм сменял маркуч.Имам около 10л бензин,светне ли лампата карам още -имам си белег и при достигане на белега зареждам 10л
Duke_BG - специалист
Доколкото разбирам става въпрос за 1,4 моно инжекцион :
По принцип е хубаво да работи помпата за да охлажда инжектора и да не се разсъхнат мембраните на регулатора на налягане, а също и "О" пръстена на инжектора.

а за ключа : виж отпред има ли монтирано едно реле с един голям резистор - то спира инжектора за да запалиш на газ трябва да му прекъснеш веригата и да подадеш ток на газовия клапан.

може да го направиш с едно реле с НО+НЗ контакти - през НЗ подаваш + към релето инжектора, а през НО подаваш + към газовия клапан - с бутон в купето може да запалиш принудително на газ и когато мине на газ да пуснеш бутона
lov - майстор
Е те този инжектор го изкара на бензиново охлаждане. :lol: Я си задай въпроса какво количество въздух минава около него за да работи двигателя. И кое го охлажда повече дали бензина или въздуха. Ай стига с измишльотините в теориите на гаражните майстори.
Друг е въпроса какви лайна наливат по бензиностанциите и какво се случва в инжекторите.
Duke_BG - специалист
карал съм 1,6 моно на газ (само на газ с изключена помпа)
и после имах проблеми с "О" пръстена и с регулатора на налягането
за температурата - да прав си но и там си е топло особено като се има пред вид че и всмукателния колектор се подгрява от антифриза.
  • 1
  • 2

Тема "Въпрос за газова уредба и бензинова помпа" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: