Всички имаме коли, нали ?
mely - напреднал
grants написа:
значи:таблото не свети,номера също,габарити също.само светят късите светлини.
принцип на деиствие:след запалване след около 12-15 сек.светват късите.При завъртане на ключа на габарити-светят габарити и таблото, на позиция фарове всичко си свети и дисплея си е ок.
След изгасване на двигателя фаровете гаснат. Ако е включено и копчето за фаровете зумера свири.
допълних схемата с едно цк ключе в началото на схемата-там където се захранва релето.мисля че сега обясних добре.ако има още нещо неясно бих се радвал да обесня
Само начертай и схемата с обясненията по красиво ака може :-D
todortv - майстор
grants написа:
принцип на деиствие:след запалване след около 12-15 сек.светват късите.
Явно колата пали от раз.Схемата не предлага светване на фаровете след действителнозапалване на двигателя.Времето(12-15 сек.) започва да тече след подаване на контакт.
Какво се случва в студовете,ако не запали от първия път:
1.ако конт. ключ има механична блокировка -след завъртане,ако не запали да върнеш ключа в изходно положение и тогава да можеш да завъртиш втори път добре.
2.Ако ключа няма механична блокировка-фаровете светват след(12-15сек)независимо дали мотора е запалил и последващото запалване е заедно с включените фарое.
Незнам дали бях ясен,но с две думи :устройството не следи реална работа на мотора
Ники274 - специалист
todortv ако е взел захранването от алтернатора ще следи работата на двигателя.
Второ ,ако върнеш контактния ключ и пак дадеш контакт за второ палене,времето на релето почва да тече отначало
За последната точка съм съгласен- минус е :)


А това е схемичката ,която навързах в моята кола : )

Прикачен файл

 вкл. на фаровете [640x480].png
вкл. на фаровете [640x480].png (54.48 KиБ) Видяна 3735 пъти
grants - специалист
да вярно е ,не следи реалната работа на мотора ,но върши работа .колкото до схемата мисля че е ясно:взема се + преди ключа за варовете и чрез релето се шунтира целия ключ,като в същото време се прехвърля + на кабела след ключа който отива към късите светлини.
Pinto - специалист
http://drl.viewbg.net/

Тука е истината. Монтира се сравнително лесно, цената е добра и има доста допълнителни екстри. Не е напълно "направи си сам", а "монтирай си сам".
grants - специалист
и релето спря да вкл.фаровете.чува се че след 15 сек сработва,но фаровете не светват.някакви идей,дали подлежи на ремонт
Ники274 - специалист
Ами с уред провери на входа на релето за 12в и дали на изходните клеми на релето при сработване пак за 12в.Провери цялостта на пътечките по платката,също така виж за предпазител в самата схема.
aiako - специалист
Да изтупам малко темата...
http://olx.bg/modul-za-avtomatichno-vkl ... -i41856123
Релетата от тази обява, как са ги накарали да включват след 5/15 сек ?

Искам да си взема едно реле с закъснение, но като попитах в елимекса ми отговориха .... Такива няма.Имаме модулче 17 лв.
todortv - майстор
По напрежение от генератора, обикновено 13,5 В.
aiako - специалист
Да, управлява по напрежение, но с какво ?
Четох че може с кондензатор, но аз такъв тук не виждам.

Тема "реле за фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: