grants написа:значи:таблото не свети,номера също,габарити също.само светят късите светлини.Само начертай и схемата с обясненията по красиво ака може
принцип на деиствие:след запалване след около 12-15 сек.светват късите.При завъртане на ключа на габарити-светят габарити и таблото, на позиция фарове всичко си свети и дисплея си е ок.
След изгасване на двигателя фаровете гаснат. Ако е включено и копчето за фаровете зумера свири.
допълних схемата с едно цк ключе в началото на схемата-там където се захранва релето.мисля че сега обясних добре.ако има още нещо неясно бих се радвал да обесня
grants написа: принцип на деиствие:след запалване след около 12-15 сек.светват късите.Явно колата пали от раз.Схемата не предлага светване на фаровете след действителнозапалване на двигателя.Времето(12-15 сек.) започва да тече след подаване на контакт.
Какво се случва в студовете,ако не запали от първия път:
1.ако конт. ключ има механична блокировка -след завъртане,ако не запали да върнеш ключа в изходно положение и тогава да можеш да завъртиш втори път добре.
2.Ако ключа няма механична блокировка-фаровете светват след(12-15сек)независимо дали мотора е запалил и последващото запалване е заедно с включените фарое.
Незнам дали бях ясен,но с две думи :устройството не следи реална работа на мотора

