Именно заради недозареждането е проблем използването на акумулатор с по-голям капацитет от препоръчвания при градско шофитане. Ако само веднъж забравиш фаровете или лампата в купето светнати, то е възможно цяла зима, да не може да ти се дозареди акумулатора, ако не го свалиш да го заредиш със зарядно от мрежата. При избора на акумулатор е по-важно какъв му е стартерния ток , при възможно най-малък капацитет.Това е от особена важност за дизелите. Преди години имах един Форд Сиера 2300 дизел. Всяка зима ме мореше през най-студените дни. Тогава карах с акумулатори на Монбат включително и на микробуса. Зимно време слагах този от микробуса - 100Ач , но въпреки това палеше само когато е току-що зареден акумулатора. Цитирания по-горе Бош силвър е може би най разумната покупка от масово предлаганите на пазара марки, предвид съотношението цена/качество/технически характеристики. С един такъв , ей така от любопитство успях да запаля Форда в най-големия студ, въпреки , че беше пенсиониран и не беше пален повече от година! А акумулатора беше само 74Ач!
