infomar написа:Това е абсолютно сигурно. За да се абстрахираме от нагласени проучвания и класации, нека погледнем към продажбите. От пускането на модела на пазара до сега в света са продадени над 42 милиона Тойота Корола във всичките и модификации. За да се купува, се предполага, че моделът се е доказал във времето. Затова в предишен мой пост съм препоръчал този автомобил (Е 12), който все още е съхранил положителните качества на легендарния модел, въпреки че е сравнително ново производство с доста електроника. Аз лично предпочитам автомобилът ми да е прост като бордюр и електрониката му да се изчерпва с дисплея на часовника, но такива нови вече, уви, няма
Класациите са толкова противоположни, че имам чувството, че някой си ги поръчва![]()
nikolov333 написа:По-добре слушай неспециалистите, че майсторите гледат на колите като доктор на пациент..
Кои неспециалисти, тия които целият им опит е от една или две коли, купени нов внос.....или такива като Тинки.....
Щото и той е неспециалист и вече има доста опит с колите..
Абе вие сте доста неблагодарни хора.Нали не мислите, че майсторите които влизат тук, ще искат да ви преметнат или да спечелят от вас...
Абе с две думи, БЪЛГАРСКА РАБОТА.....
