• 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
mupk0 - специалист
DundyTheCroc написа:
Нещо не ми се вързва, на ВАГ ако влезе в червеното на колко градуса е реално?
Стрелката ще мине 90градуса САМО ако мотора мине 101гр. Моето Ауди преди на 105гр беше 1-2 точки след 90гр. На 120градуса трябва да почне да влиза в червеното и на 130 да е завряла чая :) Това е за от Гошо 4 или Аудитата след Б4 . Старите ВАГ-ове са с чувствителни уреди като при мерцедес и отчитат всяка промяна и сигнала им не се коригира от ЕКУ-то на колата.
kolcho - специалист
Абе, хора, как не ви омръзна да се дърляте по несъществуващ проблем на една стогодишна вече несъществуваща кола ...
:?
DundyTheCroc - майстор
kolcho написа:
Абе, хора, как не ви омръзна да се дърляте по несъществуващ проблем на една стогодишна вече несъществуваща кола ...
:?
Що бе, виж каки интересни работи научихме. За протокола Мондеото заковава стрелката в нормално положение едва при 41 градуса на охладителната течност, и това следено на 3 различни датчика през компютър, лъже яко.
kr1100 - майстор
kozl написа:
В кой казан :? В разширителния съд ли? Там Т е <.
датчика е двоен , стой на прословутия фланец .Освен в казана няма къде другаде да бъркам.
Ама таблото е фордовска измишльотина 7М /Стрелката подминава вертикалната отметка с 3-4 мм.Няма виско недоразумения , а си е ел.2 степенен мотор .Радиаторите са мити, термостата е на почти 2 г.
cholev - майстор
За 100 год. кола с несъществуващ проблем си прав, но колегите насачиха проблема към уредите на съвременните коли и са 100% прави ваг измисли модата стрелката да стои в средата и сега всички спазват модата. Стария ми ХМ показваше температурата с точност 1 градус- 100% верно. Сега с5-ка кара по немски образец да се радва драйвера от 80-110оС все в средата :?
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: