• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
kuuuuuul - майстор
За да получиш по реална представа за температурите вземи едно тетрмометърче с изнесен датчик и го пусни във въздуховода това ще ти послужи и като доказателство/може и да не е в твоя полза/ако ти сменят термостата и направят тест.Съчуствам ти напълно защото и аз имах подобен проблем,ще го споделя макар че е в страни от темата защото е нещо уникално.Преди 10-на години си купих Део Нексия нестига че я чаках 10 дни ами нямаше и чистачки/бял кахър/ като им казах че искам да сложа газова уредба те ми викат че тогава ми отпадала гаранцията,аз се възпротивих и поисках да говоря с началник,отидох при техническия директор и той ми каза:-Ти знаеш ли като сложиш газ как ще се вдигне налягането в цилиндрите и от там ще ти изпуснат амортесиорите :x :x /това е цитат / след което му казах да си завре дипломата отзад,ако изобщо има такава.Така че дано да имаш здрави нерви. :partyman:
LZ - специалист
Нормалните работни граници за температурата на изходящият въздух от централната конзола се дава за всяка кола, например когато работи на климатик в зависимост от околната температура. Би трябвало да има такива допуски и когато работи на парно. Ако не е в тези допуски, сервизът трябва да отстрани проблема какъвто и да е той.
Johny - майстор
kuuuuuul написа:
Ти знаеш ли като сложиш газ как ще се вдигне налягането в цилиндрите и от там ще ти изпуснат амортесиорите :x :x /това е цитат / след което му казах да си завре дипломата отзад,ако изобщо има такава.Така че дано да имаш здрави нерви. :partyman:
Това беше супер!!!
Това с термометъра е много добра идея и аз случайно имам такъв, само да го открия, защото бях забравил за него.
LZ - ти си прав, че те са фирмен сервиз и трябва да имат всички тези норми и параметри разписани на книга. Само не мога да разбера дали не знаят какво да правят или нарочно шикалкавят?
LZ - специалист
Най-вероятно се правят на ударени и се надяват да рпедприемеш някое действие което ще отмени гаранцията ти, което ако питаш мен е доста тъпо от тяхна страна. На последък автомобилнита индустрия все повече се обръща към фирмения сервиз, като източник на печалби, а така те просто те губят като клиент.
G.M. - напреднал
Ролята на термостата е да поддържа еднаква темперетура на двигателя.Моят оргиналния изкара 8-9 месеца.
Сменяй ине се тормози.
Но после пиши.
Залагагам една бира, че е термостата.
Успех.
Johny - майстор
Последното което се случва е, че след празниците ще оставя колата в сервиза да се "запознаят" с нея.
stefan_gb - специалист
Жониту :) какво стана със сервиза :?
Да ти разкажа за подобен случаи с пасат В4 1900куб. ТDI на 0 градуса вънщна температура двигателя не загрява по вече от 70 градуса на място , термостатът напълно затворен и марккучите към радиатора тоест големия кръг напълно студени. Видях го с очите си, като е монтиран и друг термометър поради тази причина. След включване на климатроника положението е още по зле 60 - 65.....

Заключението на велики мастори в реномиран сервиз било "Когато двигателя е много добър не загрявал много" :? :lol: :lol:
Johny - майстор
Сякаш говориш за моят случай. Във вторник /05.01./ сме се разбрали да го оставя в сервиза. Дано им стигне горивото за тестовете. Разгеле обещават -13 градуса.
Преди години /6-7/ старото Пежо имаше един шум откъм ремъците. Закарах я в сервиза Люлин и там цял ден го юриха на високи обороти. Накрая казаха, че това си нормално, взеха ми 80 лв. и ме пратиха по живо, по здраво. И сега се питам защо въобще им платих?!
romanpm - майстор
stefan_gb написа:
Жониту :) ..... Заключението на велики мастори в реномиран сервиз било "Когато двигателя е много добър не загрявал много" :? :lol: :lol:
... На теория е така ако моторът не изхвърля топлина КПД-то му е примерно 99 % ,правят се непрекъснато опити /неуспешни/с керамични двигатели примерно :)
Johny - майстор
Общо взето нещата приключиха, както очаквах. Заключението на специалистите: За този модел тази ситуация била нормална, това са му възможностите. Ако искам повече, да си монтирам отделно печка. Не зная какво са проверявали, но лампата за резервата светна, а километража показва със 100км по-малко от обичайното.... Аз всеки път зареждам до капачката и нулирам брояча.
Единственото полезно нещо, което казаха, е да пускам отоплението на вътрешна циркулация и за да не се запотяват стъклата да пускам климатика. Наистина има ефект, но ако нямаше климатик, какво правим? Щото аз пробвах преди същото нещо/без климатика/ и за нула време през стъклата нищо не се виждаше. При тези минусови температури не е ясно къде ще ходи кондензата отнеман с помощта на климатика. Със сигурност тръбичката ще замръзне. Нямам думи.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Нормално ли е това за дизела?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: