За да получиш по реална представа за температурите вземи едно тетрмометърче с изнесен датчик и го пусни във въздуховода това ще ти послужи и като доказателство/може и да не е в твоя полза/ако ти сменят термостата и направят тест.Съчуствам ти напълно защото и аз имах подобен проблем,ще го споделя макар че е в страни от темата защото е нещо уникално.Преди 10-на години си купих Део Нексия нестига че я чаках 10 дни ами нямаше и чистачки/бял кахър/ като им казах че искам да сложа газова уредба те ми викат че тогава ми отпадала гаранцията,аз се възпротивих и поисках да говоря с началник,отидох при техническия директор и той ми каза:-Ти знаеш ли като сложиш газ как ще се вдигне налягането в цилиндрите и от там ще ти изпуснат амортесиорите
/това е цитат / след което му казах да си завре дипломата отзад,ако изобщо има такава.Така че дано да имаш здрави нерви. 
Всички имаме коли, нали ?
kuuuuuul
- майстор
65 мнения в "Нормално ли е това за дизела?"
LZ
- специалист
- Мнения: 437
Нормалните работни граници за температурата на изходящият въздух от централната конзола се дава за всяка кола, например когато работи на климатик в зависимост от околната температура. Би трябвало да има такива допуски и когато работи на парно. Ако не е в тези допуски, сервизът трябва да отстрани проблема какъвто и да е той.
Johny
- майстор
- Мнения: 2559
kuuuuuul написа:Ти знаеш ли като сложиш газ как ще се вдигне налягането в цилиндрите и от там ще ти изпуснат амортесиоритеТова беше супер!!!![]()
/това е цитат / след което му казах да си завре дипломата отзад,ако изобщо има такава.Така че дано да имаш здрави нерви.
Това с термометъра е много добра идея и аз случайно имам такъв, само да го открия, защото бях забравил за него.
LZ - ти си прав, че те са фирмен сервиз и трябва да имат всички тези норми и параметри разписани на книга. Само не мога да разбера дали не знаят какво да правят или нарочно шикалкавят?
LZ
- специалист
- Мнения: 437
Най-вероятно се правят на ударени и се надяват да рпедприемеш някое действие което ще отмени гаранцията ти, което ако питаш мен е доста тъпо от тяхна страна. На последък автомобилнита индустрия все повече се обръща към фирмения сервиз, като източник на печалби, а така те просто те губят като клиент.
stefan_gb
- специалист
- Мнения: 905
Жониту
какво стана със сервиза
Да ти разкажа за подобен случаи с пасат В4 1900куб. ТDI на 0 градуса вънщна температура двигателя не загрява по вече от 70 градуса на място , термостатът напълно затворен и марккучите към радиатора тоест големия кръг напълно студени. Видях го с очите си, като е монтиран и друг термометър поради тази причина. След включване на климатроника положението е още по зле 60 - 65.....
Заключението на велики мастори в реномиран сервиз било "Когато двигателя е много добър не загрявал много"

Да ти разкажа за подобен случаи с пасат В4 1900куб. ТDI на 0 градуса вънщна температура двигателя не загрява по вече от 70 градуса на място , термостатът напълно затворен и марккучите към радиатора тоест големия кръг напълно студени. Видях го с очите си, като е монтиран и друг термометър поради тази причина. След включване на климатроника положението е още по зле 60 - 65.....
Заключението на велики мастори в реномиран сервиз било "Когато двигателя е много добър не загрявал много"
Johny
- майстор
- Мнения: 2559
Сякаш говориш за моят случай. Във вторник /05.01./ сме се разбрали да го оставя в сервиза. Дано им стигне горивото за тестовете. Разгеле обещават -13 градуса.
Преди години /6-7/ старото Пежо имаше един шум откъм ремъците. Закарах я в сервиза Люлин и там цял ден го юриха на високи обороти. Накрая казаха, че това си нормално, взеха ми 80 лв. и ме пратиха по живо, по здраво. И сега се питам защо въобще им платих?!
Преди години /6-7/ старото Пежо имаше един шум откъм ремъците. Закарах я в сервиза Люлин и там цял ден го юриха на високи обороти. Накрая казаха, че това си нормално, взеха ми 80 лв. и ме пратиха по живо, по здраво. И сега се питам защо въобще им платих?!
romanpm
- майстор
- Мнения: 1211
stefan_gb написа:Жониту... На теория е така ако моторът не изхвърля топлина КПД-то му е примерно 99 % ,правят се непрекъснато опити /неуспешни/с керамични двигатели примерно..... Заключението на велики мастори в реномиран сервиз било "Когато двигателя е много добър не загрявал много"
![]()
![]()
Johny
- майстор
- Мнения: 2559
Общо взето нещата приключиха, както очаквах. Заключението на специалистите: За този модел тази ситуация била нормална, това са му възможностите. Ако искам повече, да си монтирам отделно печка. Не зная какво са проверявали, но лампата за резервата светна, а километража показва със 100км по-малко от обичайното.... Аз всеки път зареждам до капачката и нулирам брояча.
Единственото полезно нещо, което казаха, е да пускам отоплението на вътрешна циркулация и за да не се запотяват стъклата да пускам климатика. Наистина има ефект, но ако нямаше климатик, какво правим? Щото аз пробвах преди същото нещо/без климатика/ и за нула време през стъклата нищо не се виждаше. При тези минусови температури не е ясно къде ще ходи кондензата отнеман с помощта на климатика. Със сигурност тръбичката ще замръзне. Нямам думи.
Единственото полезно нещо, което казаха, е да пускам отоплението на вътрешна циркулация и за да не се запотяват стъклата да пускам климатика. Наистина има ефект, но ако нямаше климатик, какво правим? Щото аз пробвах преди същото нещо/без климатика/ и за нула време през стъклата нищо не се виждаше. При тези минусови температури не е ясно къде ще ходи кондензата отнеман с помощта на климатика. Със сигурност тръбичката ще замръзне. Нямам думи.
Тема "Нормално ли е това за дизела?" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!
