Ами, след месец - по добре да изчака да мине и февруари. Предполагам е вежлив отказ. Добре , че не му показа компресията. Нали уж нямахте работа зимата по морето?

techclerk
потребител
Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Мнениеот techclerk » 30 дек 2015, 23:51
Налага се доста въртене на стартер, повече от нормалното, дори и побутване. Имам усещането, че стартерът нещо върти малко мудно, който го сложих, но също така 1 от подгревните свещи ми е заминала. Меря й съпротивлението, като й разкача кабела - няма никой. Другите 3 са по 0.7-0.8 ома. При тоя мотор при 3 подгревни свещи по това студено време е нормално да се очакват проблеми с паленето, нали така?
techclerk
потребител
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Мнениеот techclerk » 31 дек 2015, 00:01
ЯЛТА написа:
С една неработеща свещ трудно пали, защото главата е с предкамерно запалване.
Ми пали по надолнището. На стартер не мога. Като загрее или е работила, спрял съм я за няколко часа и съм я запалил - на стартер пали долу-горе, но като повъртиш известен брой секунди, не пали от раз. Да му сменя свещта освен и да се пробва. Не ми се свалят профилактично, понеже съм чувал, че се кривят, чупят и после се стига до сваляне на главата.
Акумулаторът е нов - на няколко месеца- 72Ah.
-------
Там обаче е друг човек, държи се добре, не заплашва...
Обаче е това в червеното е жалко.....за млад човек.....
И малко бисери-
-Този мотор-чист дизел е вечен.
-На всяко принудително палене по нанадолнището се ебава ангренажния ремък
-Не-хубавото палене е комплексна история, малко от клапани, малко от центровка, малко от компресия, малко от ГНП
-палиш на три цилиндъра и половина, а половин цилиндър не пали-криво лява работи на високи обороти
