• 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
Ами, след месец - по добре да изчака да мине и февруари. Предполагам е вежлив отказ. Добре , че не му показа компресията. Нали уж нямахте работа зимата по морето? :wink:

:partyman:
stoianov_n - специалист
ОТ форд форума-
techclerk
потребител
Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Мнениеот techclerk » 30 дек 2015, 23:51
Налага се доста въртене на стартер, повече от нормалното, дори и побутване. Имам усещането, че стартерът нещо върти малко мудно, който го сложих, но също така 1 от подгревните свещи ми е заминала. Меря й съпротивлението, като й разкача кабела - няма никой. Другите 3 са по 0.7-0.8 ома. При тоя мотор при 3 подгревни свещи по това студено време е нормално да се очакват проблеми с паленето, нали така?

techclerk
потребител
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Мнениеот techclerk » 31 дек 2015, 00:01

ЯЛТА написа:
С една неработеща свещ трудно пали, защото главата е с предкамерно запалване.

Ми пали по надолнището. На стартер не мога. Като загрее или е работила, спрял съм я за няколко часа и съм я запалил - на стартер пали долу-горе, но като повъртиш известен брой секунди, не пали от раз. Да му сменя свещта освен и да се пробва. Не ми се свалят профилактично, понеже съм чувал, че се кривят, чупят и после се стига до сваляне на главата. :(
Акумулаторът е нов - на няколко месеца- 72Ah.
-------
Там обаче е друг човек, държи се добре, не заплашва... :-D
Обаче е това в червеното е жалко.....за млад човек..... :|

И малко бисери-
-Този мотор-чист дизел е вечен.
-На всяко принудително палене по нанадолнището се ебава ангренажния ремък
-Не-хубавото палене е комплексна история, малко от клапани, малко от центровка, малко от компресия, малко от ГНП
-палиш на три цилиндъра и половина, а половин цилиндър не пали-криво лява работи на високи обороти
:lol:
ivanovbg - майстор
Я съм имал стара регистрация там :cool:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 9&p=538290
А това е интересно, особено последното мнение: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 9&start=40

Тинки, мога да ходатайствам на Жорката(specialista) да те вземе по спешност. Само кажи ако държиш!
:partyman:

П.П. Нещо не излиза без регистрация и затова ще дам цитат от последното мнение на моя приятел:
На този мотор,по аутодата му дават компресия 34-28 бара
Единственото което бих направил е да повторя теста
след като съм капнал по малко масло в цилиндрите.
От резултата ще стане ясно какво да го правя,но по всяка вероятност
новия собстеник ще е някоя морга за съжаление.
Успех!
Kirilpm - специалист
Купих колата със стартер, който само бръмчи, а не зацепва и не върти. Взех друг от Megaparts за 1.8D, но явно се прекарах. Има за смяна четки.
Ей тъй като се мина направо сърцето ме боли,да вземеш стартер от скрапа и да има за смяна четки,какви са тея хора бе да изхвърлят колата без да и оправят стартера :?
А същия господин дето не е тинки мен ме убеждаваше на лично че четките били на 3/4 от новите :lol:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Ами, след месец - по добре да изчака да мине и февруари. Предполагам е вежлив отказ.
Казах му компресията веднага. Но е видимо, че имаше разкостени коли пред него. Най-интересното е, че прибрах колата към 16:30. Сега е 22:30 и вън е по-хладно, отколкото през деня. Но колата запали на 4-5 завъртане на стартера. Е кажи ми, като е компресия и двигателят е студен, как по дяволите ще запали без проблем. Аз това долу-горе искам.
п.п При "специалиста" нямам проблем да отида, но е доста далеко.Недай си да трябва да оставя колата, не мога да се прибера с дни.
stoianov_n написа:
Там обаче е друг човек, държи се добре, не заплашва...
Да, когато се отнасят към мен с уважение, не просто съм склонен и аз да го правя, а то е задължително. Обръщам тона, когато ми писне или някой се пробва да ме пуска по пързалката. Честолюбието ме гони често.
Kirilpm написа:
А същия господин дето не е тинки мен ме убеждаваше на лично че четките били на 3/4 от новите
Това съм го писал преди в действителност да го отворя и разглобя самият стартер. Като си мислех, че има проблеми с четките, а после като го отворих се оказа, че са здрави. Мисля, че и тук писах от къде е стартера. Все още имам снимки от размера на четките, като ги искаш мога да ти ги дам. Оказа се, че съм си мислел, че са четки, а те са били на 3/4 от новите. Много мразя да ме обвиняват, имай го предвид. Следващият път като обърна тона и някой се чуди защо къмто различните хора ползвам различен тон.
ivanovbg - майстор
Тинки, колата или се прави за няколко часа или се отправя за моргата.
По точно:
Първо се изчаква един-два часа да изстине и се мерят клапаните. Точно, че топла пали макар и трудно, ме навява на мисълта за нерегулирани клапани - тоест нямат хлабини. Регулират се като междувременно се проверява точността на зацепване на помпата и ангренажа. Не помня точно, но колелата са раздвижени и при всяка смяна на ремъци трябва да се разхлабват и стягат на място пак като колелаа се защифтват. Всички гаражни майстори само бележат колелата с боя и надяват ремъците. Да ама разлика +- мм е нормална в ангренажните ремъци и хоп - бяга малко центровката.На нова кола няма да се усети от неопитен шофьор, но на стара зимата почват проблемите.

Автоматичен смукач - хахахаха- смени майстора. #-o

Та така. Ако не стане - както каза Жорката ... в моргата.
kuger - майстор
Това в червеното е писано на 30 ти срещу 31 ви, 24 часа и една минута преди НГ.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Та така. Ако не стане - както каза Жорката ... в моргата.
Аз бих искал да я правя, но не в момента. В интерес на истината е в добро техническо състояние и запазено купе. Само боята на едно място е с изпопадал лак. А пък то не е съвсем автоматичен смукач, ами обогатител, когато е студена? :?
п.п Не мога да навия майстор да види центровката. Всички отсичат по нещо - дали дюзи, дали стартер. И искат да почваме със сваляния, заменки и т.н. :sad:
gogo7777 - майстор
От оня форум откраднах тоя бисер:
"Пак да кажа - от двигателният отсек нещо припушва, когато въртиш и не може да запали. Някакъв слаб пушек с миризма на гориво, мисля."
Май май след като се подкара Фродо ще трябва да се кърпи генерация. А какви сме муфти заварчиците....не му е работа на Тинки да опре до нас. :)
Всички отсичат по нещо - дали дюзи, дали стартер. И искат да почваме със сваляния, заменки и т.н.
Егати монтьорите...тия за кви се мислят :roll:
Последна промяна от gogo7777 на ср яну 13, 2016 11:02 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
gogo7777 написа:
Май май след като се подкара Фродо ще трябва да се кърпи генерация.
Генерация - друг път. Сигурно изпуска ЕГР, който тук се задейства вакуумно. Хич не ми дреме дали ще пуши не от където трябва, стига да върви. А електрожен си имам и у нас. :? И щипки за електрижен правих. [-(
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: