• 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 59
Всички имаме коли, нали ?
profesionalist_wood - майстор
Разбрах че тия Опели Корса 1,2 имали верига а не ремък :? Разчетох тук там и хората казват че за това ги разкарвали. Дали ще може да се сложи ремък и да се махне веригата? Има ли такава опция?
Chefo77 - майстор
А дали може да му се заварят носачите, за да не се разбиват втулките? А амортисьорите да се заменят с права тръба?
Що за глупав въпрос? Хората бягат към верига, той - от нея.
pipilica - майстор
profesionalist_wood написа:
Разбрах че тия Опели Корса 1,2 имали верига а не ремък :? Разчетох тук там и хората казват че за това ги разкарвали. Дали ще може да се сложи ремък и да се махне веригата? Има ли такава опция?
И защо искаш да махнеш веригата, та тя вечна, преди доста години карах Полски Фиат 125Р мотора беше с верига и я смених след 18 години и то защото излезе през капака. Преди мен колата я караше баща ми и съм го питал дали е сменяна веригата, затова знам че е на 18 години.
Ся друг е въпроса че днешните части не са като едновремешните и са направени да се чупят, но при всички положения е по-добре с верига отколкото с ремък.
toolegittoquit - майстор
pipilica написа:
И защо искаш да махнеш веригата, та тя вечна, преди доста години карах Полски Фиат 125Р мотора беше с верига и я смених след 18 години и то защото излезе през капака.
Веригата не е вечна и зависи колко ще изкара от много неща. Като цяло има минимум няколко пъти ресурса на един ремък. Проблем при веригата не е точно възможността да се скъса, което е възможно, но не толкова често. Веригата се разтегля с времето. Обтегачът стига до крайно положение. От там почва да ромоли сериозно и да се разбива покрай нея и т.н Проблемът с веригата е, че много-много не я слагат при мощни и бързо оборотни мотори. Но това по-скоро е констатация, истинският проблем е, че като дойде време за ремонтиране на верига, това е значително по-скъпо от ремъка. Сигурно цената на комплект ремък с ролки, но по 5 пъти.
pipilica - майстор
Ми не знам колко е цената но ако ти се занимава провери и тогава пиши. То много зависи от марката и модела, е на моя Ситроен смених ремък, две ролки, амортисьочето на едната ролка и труд общо 350 лева.
ESPACE - майстор
toolegittoquit написа:
Веригата не е вечна и зависи колко ще изкара от много неща. Като цяло има минимум няколко пъти ресурса на един ремък. Проблем при веригата не е точно възможността да се скъса, което е възможно, но не толкова често. Веригата се разтегля с времето. Обтегачът стига до крайно положение.
Не е няколко пъти и си зависи от колите. Има модели с верига на които след 200000км трябва да се смени заради разтеглянето и промяната в газоразпределението в следствие на това. Чакай ти обтегача да стигне крайно положение :) .А има и коли с ремък, на които той се сменя на 240000км или 10 години.
Chefo77 - майстор
Виж сега - недей да спориш с капацитета. Той знае. Виж колко много е написал, знаеш ли какъв богат опит има с двигатели с верига :lol:
miroki - майстор
Изобщо не гледайте старите вериги и да ги сравнявате със сегашните ламаринки.
Веригите едно време изобщо не се сменяха защото никой не караше над 200 000 км. Но бяха пъти по-сериозни.
Сега пак е по-добре верига. Изкарва, както писаха колегите по няколко ремъка. Една идея може да е по-шумна колата.
Ами датсуна пък беше с 2 зъбни колела.
profesionalist_wood - майстор
Ами не съм карал с верига и имам съмнения относно нея. :? Но щом казвате че може да се кара без проблем...
hidrazin - майстор
Кви съмнения бре! Много по-сигурно си е с верига. Може би двигателя става малко по-шумен.
Но пък няма редовна смяна на ремък, ролки ... Хамалогията е по-малко.
:partyman:
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 59

Тема "Събирам мнения за първа лично моя кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: