• 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Нищо не разбира но иначе държи каквато част му сменят и не се оправи да му я платят.Е за това наистина е по-добре да се криеш като мишок и да не казваш къде живееш :lol: Ти не можеш ли да си го набиеш в главата че подгревните свещи,ангренажния ремък,маслото,изкормения филтър и маркучите са КОНСУМАТИВИ,та когато колата ти гоне 30-те е нормално хората да искат да ти ги сменят,иначе ще продължаваш да се прибираш на буксир и да разпродаваш коли на части.Аз не съм виждал толкова голям мърляч,при нас и циганите които работят в строителството и пътуват си поддържат по-добре колите.
pansim - майстор
То се вижда накъде отиват нещата с Форда, ама все пак, не се сдържах - колега по форум Тинки, на тази възраст и на предполагаеми стотици хиляди километра пробег, на и без това не особено добрия дизел на Форд, как очакваш някой от форума или даже майстор да ти каже "смени това и колата ще запали като нова"
Това просто е невъзможно. Най-вероятно причините са комплексни, а не само една. То се събира, една /или повече/ неработещи свещи, понижена компресия, малко по-трудно въртящ стартер, студено време, може би малко мръднала центровка на ГНП-то, състояние на самото ГНП все пак е на 25+ години, дюзи /едва ли са перфектни/...ето ти крайния резултат - няма палене
Разбери едно нещо - това е автомобил с комплексни проблеми. С един отговор и магически думи няма да станат нещата.
Според мен евтино и лесно решение на този проблем няма!

Все пак - пожелавам успех!
:partyman:
toolegittoquit - майстор
pansim написа:
Разбери едно нещо - това е автомобил с комплексни проблеми. С един отговор и магически думи няма да станат нещата.Според мен евтино и лесно решение на този проблем няма!
Знам, приятелю. Обаче едно е тук, друго е на живо някой "майстор" да си прави догадки за моя сметка. Той може да каже - ще сменим ГНП, двигател и дюзи - па тогава ще видим. Нали разбираш колко е абсурдно?
Евтино решение? Всъщност съм съгласен да вложа в тая кола след известно време дори 400-500лв за сваляне на глава и ремонт на леглата на клапаните. Обаче не да ми "ремонтират" едно, а то проблемът да е съвсем друго, като в процеса на "ремонт" да ми счупят нещо, което е било здраво.
-------
По въпроса - някой знае ли как се регулира аванса, понеже то си има моторче ли, какво ли - да опъва едно жило, когато е студена. Обаче там си има реглажи с 2 винта. Ако там се пипне - ще разваля нещо или мога да я направя по-добре да пали? Дюзите са сваляни, 2 са почистени, казва човекът, където бях, че проблем с тях вече нямало уж.
8180 - майстор
toolegittoquit написа:
И когато един и същи проблем се налага да бъде "решаван" няколко пъти подред. Ако всеки път, когато майстор ми смени здрава част, защото не може да "налучка" проблема, същият майстор ми я плаща на мене обратно, като се окаже, че не тя е създавала проблема - съгласен съм.
Не съм адвокат на Колегата, но някой спомена, че има полезни за Форума мнения в Темата.
Горното го намирам за "полезно", но май съм от малкото тук.
Ако Бог или друг "избеси" споменатите "лотарийни диагностици", вероятно и ние бихме си бачкали спокойно нашата работа за да изкараме парички за читавите майстори/сервизи, където ЗНАЯТ КАКВО ПРАВЯТ.
Светът върви натам - всеки да работи професионално и плаща за професионални услуги. Дано се случи и в БГ.

П.П. В момента съм на същия хал. Със средни проблеми при предишното застудяване в паленето на HDI 2,0, смених изгорели свещи в НЕПРОВЕРЕН лично от мен (приятел ме заведе) сервиз - "къде ще ходиш на майната си (в проверения), ето в съседния двор (до новата ми работата) има "читав".
Днес, при по-ниски темп., усещам че проблемът ще се повтори в следващите "ледени" дни.

Иначе, съм карал атмосферен дизел, сменял съм и модифицирал успешно подгр. система (реле, "електроника" и "бързи" свещи - с бутон и нормални), горивен филтър, добавял съм бензин/спирт и т.н., и съм карал без особени проблеми.
Май пак нещата ще отидат на "Направи сам", но бих платил на този етап и с този, непознат ми двигател, харесващ ми и без др. проблеми дотук.
toolegittoquit - майстор
8180 написа:
..., добавял съм бензин/спирт и т.н...
Какво ще стане, ако се добави бензин? Студеният старт по-добър ли е зимата или просто против замръзване?
Да сменям ли стартера с редукторен, понеже този май консумира доста ток?
Да пипам ли настройките на палчето, където е жилото с термоопъвача на ГНП-то? Бих ли могъл да направя хубаво от там?
gogo7777 - майстор
ако ми свалят 4 дюзи, поискат ми 150лв за техният "ремонт", а после почне да работи по-зле, а не да се оправи - ще искам парите си обратно. Нормално.
Мдааа, за всеки ненормалник това е нормално...да не вземеш да си изкараш някой бой с тия нормални расъждения :lol:
Това което искаш няма как да стане. Всеки добър майстор ще ти даде гаранция, НО само ако смени нужните части /според НЕГО, а не според ТЕБЕ/ в целия отсег на проблемната част от агрегата.....ти нито си компетентен, нито можеш сам да се справиш с Фродо :wink: .

Ето това е което ти е необходимо. Без пари, без майстори, без излишни терзания и т.н.

Прикачен файл:
5.PNG
Има недобросъвестни и некомпетентни майстори-всезнайковци спор няма, но това е съвсем друга тема, която не ни касае.....Тинки ако още веднъж намекне, че това е причината да не ремонтира кошницата, по-добре темата да отиде в някой шарен раздел, щото тоя тук е тематичен и касае аудитория и информация.....немам пари, не давам пари, искам това не онова, немам работа, софиянците да не ми дават акъл......са може би неща за съвсем друг форум :)
Да пипам ли настройките на палчето, където е жилото с термоопъвача на ГНП-то? Бих ли могъл да направя хубаво от там?
Термоопъвача на ГНП-то е добре да го разбъзикаш..... :partyman:
toolegittoquit - майстор
gogo7777 написа:
Термоопъвача на ГНП-то е добре да го разбъзикаш.....
Зададох конкретни въпроси. Благодаря ти за ироничният отговор. Питах - палчето, което дърпа има реглаж и е предвидено да се регулира. Има ли възможност за някаква регулация, която да даде положителен ефект?
gogo7777 написа:
Всеки добър майстор ще ти даде гаранция, НО само ако смени нужните части /според НЕГО, а не според ТЕБЕ/ в целия отсег на проблемната част от агрегата.
А в действителност трябва ли да се сменят или ще дам едни пари, защото някой налучква? Май не можеш да си го набиеш в главата - да се подмени развалено нещо е едно, да се подмени здраво защото някой е некадърен и не може да намери проблема - друго. На БЪЛГАРСКИ ли говоря или какво?
Или това е все едно някой да ме извика и да ми каже - крушката ми мига. Вместо да измеря напрежението, да видя фасунгата, ключа и разклонителната кутия, да му препоръчам смяна на цялата инсталация до ГРТ, включително и него. Защото съм недобросъвестен или не мога да намеря проблема(щото съм тъп или некадърен)
И САМО да ти кажа за ГАРАНЦИЯТА. Смених на старата кола комплект ангренаж и ролка, всичко както си му е реда. Дадоха ми "гаранция". Питах какво ще стане, ако утре се скъса ремъка и смели двигателя. Отговориха ми, че гаранцията е само за ангренажа. Ще ми дадат нов ремък и ролка, дори ще ги поставят, а основният ремонт на двигателя след като се скъса ремък и го смели - ще е за моя сметка. Ебeм ти и гаранцията.
---
Правим страници и страници плява с глупави нападки и отговорите ми. Моята грешка е, че отвръщам, защото не обичам да се сипят безпочвени обвинения. Нека шибаният оффтопик се прекрати. Задавам вече конкретни въпроси и не ми трябва някой да ми обяснява колко съм тъп, да не почна аз да обяснявам същият къде да се завре. Ако не ви е симпатична марката, поддръжката, цвета или каквото и да е било - спестете си го. Това имам, това гледам да направя!
При условие, че където разбирам - винаги съм се опитвал да помогна и никога не съм натяквал нищо, не очаквах такава помия да се лее срещу мен. И ако ще да правя щипки за електрожен сам от части от крачна помпа или да си боядисвам детайли от колата у дома. Правя го не толкова, защото не мога да си купя щипка за 4лв или да дам 70лв за боядисване на детайл. Правя го в духа на форума, защото ми е интересно да направя от нищо - нещо. Интересно ми е да ремонтирам, интересно ми е да правя нещо от други неща, които хората мислят за боклук.
И ако питам, това е защото искам да се уча. Защото знанието никога не е безполезно. А тук, в този форум питането се превърна в нещо срамно и обидно. Истината е, че показва най-голяма смелост и сила да попиташ. И мъдрият човек пита, вместо да преоткрива топлата вода. Това показва зрялост.
gogo7777 - майстор
А в действителност трябва ли да се сменят или ще дам едни пари, защото някой налучква?
Горе писах.....тия работи ги преценява техника. Това дали ще плащаш или не пък си е само твое решение. Просто та нема до дека :-D
Chefo77 - майстор
Е разбира се, че ше ти дадат гаранция само за частите и труда, които те са вложили! Ти какво искаш - ако със 150 набиеш втора (предавка), да ти поемат ремонта??? Или да занесеш ремък от 2 лева и да искаш гаранция от тях?
И престани с това "развалят", че е смешно. Разваля се храна, автомобилите и компонентите им се ПОВРЕЖДАТ или ДЕФЕКТИРАТ. Ебаси инженера, честно...
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Е разбира се, че ше ти дадат гаранция само за частите и труда, които те са вложили!
Чефо, може ли по темата? Дизел нали имаш? Бензин, ГНП, стартер - конкретни въпроси. Пък за частите и труда, които са вложили - в друга тема.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: