nikolovvd написа:Както подсетиха някой, може да има теч в купето. Сега се сещам за нещо, което май доста често се среща при старите автомобили, на които акумулатора е до или под предното стъкло. По някаква причина ламарината между акомулатора изгнива и се образува дупка. При това положение част от водата, която се стича по предното стъкло влиза в купето и ако оставите колата на вътрешна циркулация вечерта, то на сутринта всички стъкла може да се окажат запотени или замръзнали.Освен "нормалните" причини за вода в купето, като мокри стелки, може да е:
- Спукано радиаторче за парното от което да сълзи. Ако тече ще има голямо намаляване на антифриза.
- Това което си го писал за акумулатора не е точно така - не е проблема в пробиване на ламарината.
Та значи акумулатора се намира в едно "корито" под предното стъкло. На дъното това корито има дренажни отвори, които изкарват водата от дъжда. Но тези отвори най-често са запълнени с листа, прах и т.н. В резултат на което "коритото" се превръща в езерце. Много-често на на горната част на "коритото" има отвори към купето за кабели и парно. Всичко е ОК, ако дренажните отвори не са запушени, но при пълно "езерце" отворите към купето действат като преливник и се пълни купето. Като най-лошото е че водата се стича по кабелите които влизат в купето.
Проблема е сериозно изразен при автомобилите на VW, Audi, абе VAG до към 2002 г, на някои фиати, и френски автомобили.