stivemaster написа:Научните приказки ги остави колега Иванов.При ГИ течна фаза, разхода е същия като на бензин (лъжа защото карах с "по тежък крак" отколкото на бензин) ако не и по малък. Ако не си съгласен, имаш право да пробваш да спечелиш баса .Не е моя колата и за да ангажираме човека трябва да го стимулираме, така че плащаш горивото и идваме .Зареждаш, караме и пак зареждаш и плачеш.Айде ще ме прощаваш за условията на баса.А за посещенията,най-добре се организирайте с fore,той последно искаше да ме убива и да ме закача на кука,все ще измислите нещо
Kirilpm написа:Първо се научи да четеш какво ти пиша,на ясен български език съм ти написал че кола на газ може да извади по-голяма мощност от колкото на бензин,но това се отразява в разхода,личната ми кола от години си работи така.Това което казвам е че няма как при еднакъв разход в литри на бензин и на газ да имаш еднаква мощност и това мисля че можеш сам да си го докажеш и без стенд,достатъчно е да прочетеш някоя книжка,а не да ми цитираш сайтове на производители на газови уредби.Ми много ясно че ще твърди че с неговата газова уредба колата ще е по-икономична от колкото с тази на конкуренцията.За да разбереш истинста се поинтересувай от калоричността на пропан-бутана и масовия а95 бензин у нас.Нямало да ме кара да се извинявам,ебати сладураИскрено моля да ни докажете, че кола с изпарено гориво може да постигне по-висока мощност спрямо тази, постигната с бензин. Понеже твърдите, че от години сте така, предположих, че става дума за ГИ...
Пък аз от години твърдя, че при газовото гориво имаме влошено пълнене при много високи обороти и не можем да постигнем или подминем максималната мощност на бензин. Ще се радвам (без сарказъм го пиша) да ме оборите.
Газови книжки не съм чел, дори Теория на ДВГ не съм чел през този век.
