toolegittoquit написа:egomen66 написа:Това трябва да е винта за цикловата порция. Металната гривничка е ...нещо като пломба. А гайката е контра на шпилката . Оттам има пряко значение за харча и вървежа.
Обърни внимание на твоята снимка ...това трябва да е някакъв датчик.
Никъде не е включено това, което си показал и не е май датчик, просто нещо желязно, завито там.
За старера ти: да не би да прави мизерии соленоида му ? Ако има нагар по конт.повърхини .... Като за начало почисти клемите на акумулатора и масата , с фина тел четка/шкурка . Също и масата на блока, на двигателя/купето и т.н. Предполагам не си подсигурил по-дебели кабели или поне същите за байпас на твоите.
Пробвай и с един мултицет на клемите ( но на самите клеми , за да елиминираш разни слаби връзки и спадове ), на акумулатора, в момент на палене. Виж с колко спада напрежението