• 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
пишман_майстор - майстор
toolegittoquit написа:
egomen66 написа:
Обърни внимание на твоята снимка ...това трябва да е някакъв датчик.

Никъде не е включено това, което си показал и не е май датчик, просто нещо желязно, завито там.
Това трябва да е винта за цикловата порция. Металната гривничка е ...нещо като пломба. А гайката е контра на шпилката . Оттам има пряко значение за харча и вървежа.
За старера ти: да не би да прави мизерии соленоида му ? Ако има нагар по конт.повърхини .... Като за начало почисти клемите на акумулатора и масата , с фина тел четка/шкурка . Също и масата на блока, на двигателя/купето и т.н. Предполагам не си подсигурил по-дебели кабели или поне същите за байпас на твоите.
Пробвай и с един мултицет на клемите ( но на самите клеми , за да елиминираш разни слаби връзки и спадове ), на акумулатора, в момент на палене. Виж с колко спада напрежението
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:43 pm, променено общо 2 пъти.
пишман_майстор - майстор
toolegittoquit написа:
Слагам зареден акумулатор и почвам да въртя. Опитва се за малко да запали. От друга страна - лампите по таблото още от началото на въртене почва да мигат доста сериозно.
Това не ми харесва. Или има някъде окиси/слаба връзка, или ако няма - акумул. е "пътник", или стартера е "фърлил" калая , или ротора му опира яко в статора...Може и да е комплексен проблема ( повече от две неща от описаните ) .
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:44 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
Ако се ебава соленоида, при подаване на директен плюс към него би трябвало да се елиминира действието му - или се лъжа?
Сетих се нещо - на Ровъра имах такъв проблем - въртеше като луд, без да пали. На диагностика показваше проблем с главното реле. Оказа се, че едно кабелче, което свързва главното реле с компютъра, се ебава и компа не го отчита - и не пуска ток към помпата. С кабел пусках директен плюс на соленоида и колата си работеше (в авариен режим, но се движеше). Та - при него може ли от време на време да се прави на интересен?
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:44 pm, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
И аз така, но и моята попадна в кюпа :cool:
:partyman:
toolegittoquit - майстор
пишман_майстор написа:
[
За старера ти: да не би да прави мизерии соленоида му ? Ако има нагар по конт.повърхини .... Като за начало почисти клемите на акумулатора и масата , с фина тел четка/шкурка . Също и масата на блока, на двигателя/купето и т.н. Предполагам не си подсигурил по-дебели кабели или поне същите за байпас на твоите.
Пробвай и с един мултицет на клемите ( но на самите клеми , за да елиминираш разни слаби връзки и спадове ), на акумулатора, в момент на палене. Виж с колко спада напрежението
Стартерът го свалях 3 пъти, сменях 2 включвателя, почистих всичко до лъскаво с шкурка - клеми, болтове. Почистих и главната маса към купето - обувката и там където ляга до лъскаво. Проверих четките. Проверих как работи на празен ход включвател и стартер. Измерих дали се подава коректен плюс от контактен ключ при завъртането му.
пишман_майстор написа:
Това не ми харесва. Или има някъде окиси/слаба връзка, или ако няма - акумул. е "пътник", или стартера е "фърлил" калая , или ротора му опира яко в статора...Може и да е комплексен проблема ( повече от две неща от описаните ) .
2 акумулатора. Нови. Единият е нов, с гаранционната карта останала у старият собственик. По щампите гледам. Другият е чисто нов, мой - гарантиран. 72Ah, 680A - гаранционната карта е у мен. Купих го месец септември.
Няма как роторът да опира в статора, втулките изглеждаха наред и е без редукторен. За да опира някоя от 2-те втулки трябва да я няма.
И все пак, днес след подгряване въртя. Виждам следното - бавно ми се струва, че върти, алтернаторът тръгва и спира колелото му, и се товари като че ли доста инсталацията на колата. Контролните лампи за маслото и акумулаторчето променят интензитета си по време на въртене видимо. И това на зареден акумулатор.
egomen66 написа:
Така е...не се плаши.Товари се.Сигурно забравяш да натиснеш съединителя.
Колата е изключена от скорост, съединителят е натиснат до дъно, както и газта. Поне разбрах, че ГНП работи. И то не останаха много работи.
Chefo77 написа:
С кабел пусках директен плюс на соленоида и колата си работеше (в авариен режим, но се движеше). Та - при него може ли от време на време да се прави на интересен?
Пробвах с директен плюс към клапите на помпата. Дори и от друг акумулатор пробвах.
---
Електромагнитният клапан е проверен. Веригата е байпасната. Щрака, нафтата си я дърпа от бутилката ГНП-то. Пробвах да паля по тоя начин, няма никаква разлика.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:45 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
Еее, тук става дебело - да носи нафтата на лаборатория! 100 години тестове, едни пари назад и накрая - всичко е ОК. Със спрея нали не пали? Като запали нали работи?
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: