Ако износен двигател стигне до смъртта си поради задръстени магистрали значи че едновременно собственика е много търпелив и голям мърляч.Докато се стигне до там мощността ще е паднала поне на половина,за смяна на масло няма да се говори,доливане и на всеки 5-10к км смяна на филтър,към това стабилно количество дим и една приятна миризма когато колата работи на място.Течове от всяко възможно място по двигателя,семеринги,о пръстени,гарнитури поради повишеното картерно налягане и стабилно ама много стабилно греене.Недай си боже да е някой турбодизел може и да се подкара сам да работи на масло,е тогава става прилично шоу,

Kirilpm написа:При мен отвътре двигателя свети и то не толкова заради маслото а заради горивото.Там където се затлачват маслени магистрали говорим за несменяно масло над 100хиляди километра,пък това си е мърлячество в най-висша форма.Е ако я пращаш след това за България колата пука ти.Подобна гняс се образува и когато не се кара с правилното масло,макар и сменяно редовно,ако си отварял двигател каран с М10Д.На времето Москвето вървеше само с М10Д и бензин, не газ. Сам съм си правил основен ремонт, такава гняс не е имал никога. Максимум 1,5-2 мм отлагания, и то в забутаните места. Маслото си потъмняваше /не като при дизел/ при регламентираната смяна на 10 000 км. На газ си оставаше една-две идеи по-светло.
Всъщност, за какво беше темата? А, да! На една от колите ми след смяна на аксесоарен ремък /при това марков/ се получи едно цъкане. При студен мотор. Като позагрее след 2-3 мин. това цъкане изчезва. И така 30 000 км., докато я продадох.
Та марка, ама явно по надпис, а консумативите са купувани от доверен продавач. Иначе проблеми нямах с ремъка, освен това дразнещо цъкане.
На сегашната кола и смених консумативите в оторизиран, официален сервиз, на кутиите пишеше оригинал, за сега няма проблеми. Дано и за напред
