• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Ако износен двигател стигне до смъртта си поради задръстени магистрали значи че едновременно собственика е много търпелив и голям мърляч.Докато се стигне до там мощността ще е паднала поне на половина,за смяна на масло няма да се говори,доливане и на всеки 5-10к км смяна на филтър,към това стабилно количество дим и една приятна миризма когато колата работи на място.Течове от всяко възможно място по двигателя,семеринги,о пръстени,гарнитури поради повишеното картерно налягане и стабилно ама много стабилно греене.Недай си боже да е някой турбодизел може и да се подкара сам да работи на масло,е тогава става прилично шоу,
kuger - майстор
Картер не съм виждал, но някъде из Нета имаше снимки на глава, като я видях, помислих си, дали тоя мотор не е каран с грес :shock: Трудно се виждаше разпределителния вал, за пружините на клапаните няма да говоря.
Kirilpm написа:
При мен отвътре двигателя свети и то не толкова заради маслото а заради горивото.Там където се затлачват маслени магистрали говорим за несменяно масло над 100хиляди километра,пък това си е мърлячество в най-висша форма.Е ако я пращаш след това за България колата пука ти.Подобна гняс се образува и когато не се кара с правилното масло,макар и сменяно редовно,ако си отварял двигател каран с М10Д.
На времето Москвето вървеше само с М10Д и бензин, не газ. Сам съм си правил основен ремонт, такава гняс не е имал никога. Максимум 1,5-2 мм отлагания, и то в забутаните места. Маслото си потъмняваше /не като при дизел/ при регламентираната смяна на 10 000 км. На газ си оставаше една-две идеи по-светло.

Всъщност, за какво беше темата? А, да! На една от колите ми след смяна на аксесоарен ремък /при това марков/ се получи едно цъкане. При студен мотор. Като позагрее след 2-3 мин. това цъкане изчезва. И така 30 000 км., докато я продадох.
Та марка, ама явно по надпис, а консумативите са купувани от доверен продавач. Иначе проблеми нямах с ремъка, освен това дразнещо цъкане.
На сегашната кола и смених консумативите в оторизиран, официален сервиз, на кутиите пишеше оригинал, за сега няма проблеми. Дано и за напред :)
koveslav - майстор
Като заприказвахме за ремъци,да продължим.Има на пазара и трапецовидни и пистови ремъци от доста твърд материал-гумата на пистовите на вид е като гланцирана,а при трапецовидните е и тук-там шуплеста.Нямат добро сцепление и си свирят още нови при напълно изправни механизми и обтегачи.Попаднах на такова DAYCO.След смяна с друга марка нещата се нормализираха.
Последна промяна от koveslav на нед окт 18, 2015 2:34 am, променено общо 1 път.
kuger - майстор
koveslav написа:
Като заприказвахме а ремъци,да продължим.Има на пазара и трапецовидни и пистови ремъци от доста твърд материал-гумата на пистовите на вид е като гланцирана,а при трапецовидните е и тук-там шуплеста.Нямат добро сцепление и си свирят още нови при напълно изправни механизми и обтегачи.Попаднах на такова DAYCO.След смяна с друга марка нещата се нормализираха.
Свирене няма, просто едно гадно цъкане на всеки оборот на ремъка. Всичко около него беше сменено.
Явно, много пластмаса, ремъка е G....., за мен са добра марка, защо се получи това е непонятно за мен.
Kirilpm - специалист
И Gates и Continental и Dayco имат ментета.В руските форуми имаше една тема специално за Gates със снимки как да ги разпознаем,доста добре направени ментета са и са трудни за разпознаване.
rs500 - помощник
Kirilpm написа:
И Gates и Continental и Dayco имат ментета.В руските форуми имаше една тема специално за Gates със снимки как да ги разпознаем,доста добре направени ментета са и са трудни за разпознаване.

Напълно съгласен и въпреки това предпочитам да работя с Gates, въпреки че Contiental ми го препоръчват водещите магазини за авточасти. Темата относно менте и оригинал е много обширна. Веднага давам пример скорошен. Сменявах дискови спирачки на Фиат Крома, която е едно към едно с Опел Вектра H отдолу. Тйъ като клиента имаше ограничен бюджет се наложи да взема спирачките от левчето Euro 07 - ITN, застанаха по-добре, от всички, които съм сменявал до сега.
rs500 - помощник
stoianov_n написа:
Спирачки и ITN [-X
?? обоснови се
Kirilpm - специалист
Никакъв качествен контрол нямат.Като с другите менте марки на късмет е,едни накладки ще са добри,други ще направят бела,а спирачките не са възел от който да се икономисва.
stoianov_n - специалист
Kirilpm написа:
Никакъв качествен контрол нямат.Като с другите менте марки на късмет е,едни накладки ще са добри,други ще направят бела,а спирачките не са възел от който да се икономисва.
:2thumbs:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13

Тема "менте авточасти-открий дестетте разлики" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: