• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
чет яну 02, 2025 4:03 pmbrum написа:
...Аз па не съм скромен. Искам маалко по-старото G. Онова с редукторните мостове дето спряха да го правят :) .
:supz: :partyman:
MamaMy - майстор
Кажи направо, че си искаш Унимог :roll:
kr1100 - майстор
съб яну 04, 2025 8:53 pmMamaMy написа:
Кажи направо, че си искаш Унимог :roll:
Ами няма да е зле с 2г .и кусур разкопки на улица/ път 1.3 км. И олигофрените се сетили ,че на улицопътя с широчина 6м и завой с ТИР н еможеш да се разминеш защото ти навлиза в твоето платно. Вече има проект за 7м разширение изсмукано и изпълнено от идиоти то бетер от олигофрени - да разкопаеш за разширението и да го утъпкаш с мини валяче командвано от земята. Ами нали като стъпи 1 ТИР на това недоутъпканото от минивалячето там ще пропадне пътя ??
Освен това миналото лято след 1 ви асфалт след полаган и яко крадене на тръба мръсен канал имаше пропадания по над 50см. А и има скрита бомба - някъде около 500-600 м компроментирана лейка водопровод и общинарите не намериха 200к лв.за подмяна на тръбата . А след новия проект ще има 2 ри асфалт иии след малко време нови пропадания и след дългия ремонт на пътя ремонти наремонта на ремонта.
А сега ми кажи с каква талига трябва да си ? Талигата ми е остърган и от 2 те страни пр разминаван по тясното уж еднопосочно пътче- уж има знаци / спазвам ги/ но като има срещу знака колис жени , а след теб 4-5 коли как да се разминеш ?
А има и резервен път тесен дето 2 коли не могат да се разминат и сложиха светофар , а пътя е почти офроуд.
ГолЕм кеф е да гледаш как по нашата улица се намъкват бетоновози и помпи и след няма и 500м тръгват да се измъкват на заден ход :-D :-D :-D , защото строителството в свлачишна зона върви с пълна пара.
MamaMy - майстор
Така като чета и Т72 ще е достатъчен за придвижване. Особено за ходене до общината, за оформяне на договори с пътни строители, за проверки от КАТ и др. подобни.
Чирачетата - специалист
вт дек 31, 2024 10:13 pmБоборана написа:
Здравейте, група. Първо, весело посрещане на новата година, живи и здрави.

След дълго чудене се спрях на най-симпатичния за мен автомобил - Fiat Sedici. Спряла съм се на нещо между 2010 и 2015, като цените при българските търговци са почти двойно по-ниски от тези в салоните в Германия. Чувала съм, че при у нас се внасят възможно най-измъчените евтини коли, но въпросът ми е заслужава ли си да се дадат 6-8 хиляди евро в чужбина за хипотетично здрава кола, вместо да се купи същата от България на 8-9 хил. лева?
Нали след това могат доста неща да се поправят за до 2-3 хил. лева и пак да е по-изгодна покупката от България? Става дума за коли на бензин.

Ще съм ви благодарна да споделите мнение. Първо питах в Бг мама, но там мацките дават противоречиви мнения. Надявам се тук мъжете да са по-наясно с материята.
Koла от България. Колкото и пари да дадеш за ремонти, все ще спестиш някой лев. И знаеш какво си сменила по колата .
hidrazin - майстор
Вари го, печи го - все е Фиатче ... :-D

Прикачен файл:
Фиатка - вари го, печи го.jpg

:partyman:
пишман_майстор - майстор
Братчеда си хареса едно такова, нещо като кабрио бяла перла с червен таван ( платнян шибидах от отпред до отзад.).
Гледаме отвън, гъзарийка с три пръста високи гумета, точилка един вид , беше най-"засилената" версия .
Сядаме ний вътре , брех ... не може затворим вратите, раменете ни опират в средата.
седалките едни ... Волана на майната си , педалите не ги пробвахме, ма с крак два педала едновременно засягахме..
С една дума-тясно , с две думи-адски тясно..
Или ний сме просто малко над средното ниво ....
Отказа се завинаги да поглежда такива, а беше готов с парите ( нова кола от магазин говорим)
П.п. За протокола само да спомена : в трабант се събираме одма .
MamaMy - майстор
Точно щях да пиша. В полско фиатче въобще не мога да вляза. В малката маратонка на снимката никак. В "по-голямата" му версия се возя като единствен пътник отпред с максимално дръпната седалка и колене върху таблото. Горе долу в Смарт по същия начин. Тико и всичките му производни само настрани отзад. А карах Трабанти повече от 10 години. А'мчи кое е повече кола? В Мини само съм се качвал, но беше учудващо добре. Става дума за новото. В стария модел не съм се качвал.
К'во им харесват на тези Ферарита и Поршета не знам. Теснотия голяма било. И гроздето едно кисело... :lol:
Чирачетата - специалист
чет яну 16, 2025 12:28 amMamaMy написа:
Точно щях да пиша. В полско фиатче въобще не мога да вляза. В малката маратонка на снимката никак. В "по-голямата" му версия се возя като единствен пътник отпред с максимално дръпната седалка и колене върху таблото. Горе долу в Смарт по същия начин. Тико и всичките му производни само настрани отзад. А карах Трабанти повече от 10 години. А'мчи кое е повече кола? В Мини само съм се качвал, но беше учудващо добре. Става дума за новото. В стария модел не съм се качвал.
К'во им харесват на тези Ферарита и Поршета не знам. Теснотия голяма било. И гроздето едно кисело... :lol:
И возят ТВЪРДО ,спортно окачване.
hidrazin - майстор
Малко в страни от темата - каква е тая дръжка на вратата и що така "кльопна" надолу? :?
Или не съм виждал такава, или не съм обърнал внимание...

ДРЪЖКАТА

:partyman:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Кола от България или чужбина" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: