• 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Чети - не можеш да го направиш по същия начин. Или ще ти отнеме повече време, или ще ти отнеме повече гориво. И не, и да искаш, НЯМА да го изстреляш. Технически ти е невъзможно. Виж пак за девственика.
Айдеее. Отиде коня в ряката. Дизеловата бегачка. Отново. Да, но мога да изстрелям колата и не е проблем. Не знам защо си мислиш, че си най-икономичен като се движиш в пика на мощността си, но спрямо друго и ти хабиш повече гориво от обикновено. И понеже бензинът и дизелът са с различни плътности, директни сравнения на консумации в литри не важат в случая. С газ пък цените стават други. Да, в атмосферна бензинка няма какво да се пипне освен степен на сгъстяване. С турбина обаче една бензинка от да речем 100 коня може да скочи доста драматично като мощност.
И "пипането" може често да означава съкратен живот на двигателя. Аз сравнявам само от завода, не обичам пипането. Иначе не е честно. Като си с турбина, може и в моята да се сложи. Предлагаха ми пипане и драматично увеличаване на мощността, но за сега го отказвам. Поне докато не ме хване кризата на средната възраст. :-D
Па ти си работи в диапазона с най-голяма мощност с дизела. Той е с най-висока консумация. Аз си карам в ниските обороти, не състезателно, но икономично. :wink:
Chefo77 - майстор
Абе не е бегачка бре!
Съвсем нормален турбодизел е. Знам как върви наточен такъв (както и други наточени трактори), тази си е стандартна. Пък и бегачка за коли с тези мощности ... хайде да не разсмиваме.
За ценово изражение мисля че приключихме спора - в полза на газта е и аз никога не съм спорил за това.
И за съкратения живот си прав. Дали на 100% - може да каже по-сигурно Стоянов, но за мен винаги се намалява ресурса, най-малкото на турбината. Ти защо мислиш, че не съм се заиграл с моята - да не ме остави някъде :lol:
Карам в пика на въртящия момент, не в пика на мощността. :wink: Той втория е при 4200 оборота и е обратното на икономичен. А и не си нося постоянно тапите за уши. :-D
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
..Стоянов, не можеш. И да го пипаш, и да не го пипаш ... Ти като пипаш, аз не мога ли да пипам? Доста повече неща могат да се пипнат по моя вид машина, отколкото по вентото. И го знаеш, ако и да мразиш дизела :wink: Да, карал съм. Приятно върви. Не е умрял кон. Сега ... под пипане надявам се нямаш предвид турбо и пестин коня, нали? :wink:
А, мога, мога, пестин не ама, до към 230 ги докарвам.... :-D Пък имам и готови "части"...та ги сменям много бързо...
Та ко викаш ся, ти кво ще пипаш и къде?
Пък имам и една голф 4 с двигател 1.8 готова, дето направи смешни много дизели, много над твоите коне.... :-D
Та айде да не си говорим за бензинови....фоуксвагени.... :lol: :lol:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Ти защо мислиш, че не съм се заиграл с моята - да не ме остави някъде :lol:
Играй каквото искаш. Като искаш да върви, попадаш в режима с висока консумация. Разликата е къде е изместен и колко ще ускоряваш. Ти ускоряваш от 1500 до 4500, аз от определени обороти до края на оборотомера. И като дойде време за смяна на предавка, аз мога да продължа още да натискам. И никъде не съм казал, че трябва да бъде икономично, ами вървежно. Не може хем .... до края, хем душата в рая. Ако искам да върви, мога да натискам. Като искам икономия си знам до 3500 оборота и съм готов. Турбо-дизел срещу бензин по динамика не печели. :-D Факт е, че нямам турбина и пак не печели. Пък бензин с турбина прави турбо-дизелите направо смешни. Но на определена цена. И газовото на тия с турбина им се слага по-трудно и не е толкова безпроблемно все още.
stoianov_n - специалист
hidrazin написа:
Ба си и умрялото Венто. Поредната кочина. :shock:
:partyman:
Никога не бих казал, за никоя кола, че е кочина....
Или ако "изглежда" като такава, то виновен е само собственика и.
Junak - майстор
Без коментар!
P.S. Уф, сега видях, че на последните записи градско и извън са разменени.

Прикачен файл

Untitled.png
stivemaster - майстор
hidrazin написа:
toolegittoquit написа:
...Закачам се с лаптопа на компютъра на колата и гледам, че той изчислява консумация 0.8l/h Не знам къде ги видя тия 1.5l/h Гърция недей я гледа, тя за това фалира. Много се ширеха.
Ми вземи да хвърлиш тъпия ThinkPad в най-близкия контейнер. Изчислявал бил... ама ти не знаеш как, и той не знае как... :lol:
И кво за Гърция? Фалирал си ти, фалирала е цяла България, те пак са си добре и ще бъдат добре.
Пък ние заедно с теб ще го дуxаме. :-D
Биле се ширели... ами шири се и ти бре. Ама няма кой да ти плати за толкова...
:partyman:
hidrazin написа:
:partyman:
toolegittoquit написа:
... Аз предпочитам да карам на газ. Да няма притеснение после, че някой ще те люби.
Мини на въглища. По-евтино ще ти е. Ама и лаптопа ще трябва да е на въглища при измерването.
Трябва да им обединиш охлажданията - лаптопа с антифриз към охладителната на двигателя.
Иначе ще даде грешни показания. :cool:
За любенето - като гледам доста те любят(обичат, уважават...) тук...май всички. :-D
:partyman:
hidrazin написа:
Ба си и умрялото Венто. Поредната кочина. :shock:
:partyman:
Тролска работа ,човек като види каква бройка "постове" си навъртял и като се унижи да прочете 5 от тях, се пита - защо по дяволите те оставят да сереш денонощно в този форум ?
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Чети - не можеш да го направиш по същия начин. Или ще ти отнеме повече време, или ще ти отнеме повече гориво. И не, и да искаш, НЯМА да го изстреляш. Технически ти е невъзможно. Виж пак за девственика.
Айдеее. Отиде коня в ряката. Дизеловата бегачка. Отново. Да, но мога да изстрелям колата и не е проблем. Не знам защо си мислиш, че си най-икономичен като се движиш в пика на мощността си, но спрямо друго и ти хабиш повече гориво от обикновено. И понеже бензинът и дизелът са с различни плътности, директни сравнения на консумации в литри не важат в случая. С газ пък цените стават други. Да, в атмосферна бензинка няма какво да се пипне освен степен на сгъстяване. С турбина обаче една бензинка от да речем 100 коня може да скочи доста драматично като мощност.
И "пипането" може често да означава съкратен живот на двигателя. Аз сравнявам само от завода, не обичам пипането. Иначе не е честно. Като си с турбина, може и в моята да се сложи. Предлагаха ми пипане и драматично увеличаване на мощността, но за сега го отказвам. Поне докато не ме хване кризата на средната възраст. :-D
Па ти си работи в диапазона с най-голяма мощност с дизела. Той е с най-висока консумация. Аз си карам в ниските обороти, не състезателно, но икономично. :wink:
Пак ме караш да се смея от сърце,какво пипане са ти предлагали с драматично вдигане на мощността бе,ти вярваш ли че някой ще си сложи главата в торбата да прави дъргел на неизвестни километри и да не знае дали някой ден ще се покаже някое мазно желязо навън от блока :lol: И газово се слагало трудно на бензин с турбина :lol: :-D Колегата си джитка с 1.6TD с газово и пак няма ядове.Това че някой не може да сложи газовото и да го настрои не значи,че се слага трудно.И много те моля не се възбуждай толкова със спортните качества на вентото,към деня на излизането му от завода,може да е било актуално,към момента сравнено с повечето коли по пътя,абе как да ти го кажа по-добре си го карай икономично и да го зориш файда няма :lol: Като си се хвърлил да плащаш големия данък по-добре да си беше взел ABF с ГИ и с него да се състезаваш по форумите :lol:
А към hidrazin,пърлачките никак не са опасни за движение,ако бяха нямаше да излизат от заводите с газово,представяш ли си ако някой Фолсваген с заводско газово гръмне ненадейно по вина на производителя и затрие някой,какво означава това за реномето на фирмата и за продажбите?А за момента с разхода на час не си прав,на тинки болида на бензин действително гори 0.8л/ч според ЕКУто при загрял двигател,а бензиновите малолитражки могат да паднат и под 0.6л/ч това е отделен режим на ЕКУто и е направено е с цел да не тровиш тези зад теб като попаднеш в задръстване.А в момента за керемидите в чуждото село много ми хареса,но в Бургас е по-зле и плочките пред дискотеката се бият :lol: :lol:
kalpev - специалист
Гледам, че спорът се разгорещява :)
Спор за нещо, толкова безсмислен, че ми прилича на този:
Кои жени са по-хубави - блондинките или брюнетките?
/Девственици е забранено да участват!/
Пичове, не разбирате ли, че даже и да постигнете някакво върховенство в спора, нито едните ще спрат да си карат дизелите, нито другите бензинките :)
Какво се опитвате да докажете тогава?
И да приемем хипотетично, че бензанджиите надделят, какво от това?
Нима това ще ме спре да карам новата си Тойота с кеф, която е с дизелов агрегат?
Ами аз точно затова съм си я купил, защото бензиновите просто НЕ МЕ КЕФЯТ, а не че ги отричам изобщо.
За сметка на това, ми се ще да ми се обясни тази мистерия:
toolegittoquit написа:
Не съм запознат много с автомобили.
Как хем твърди това, хем тук спори толкова ожесточено и иска да го приемат насериозно?
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: