• 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Тинки, съфорумецо (защото не ти знам името, а за приятелите вече казах) - за разлика от теб, на водача на турбодизела не му трябва да избира дали да кара динамично или да кара икономично. Той кара И динамично
Чефо, искам да ти кажа нещо. Турбодизелът има определена дупка и дръпва изведнъж. Добре. Радвайте се на каквото имате, както аз на каквото имам, но хайде да не даваме грешни мнения. Аз не избирам дали да карам динамично или икономично. Имам газово и ме боли дедовият за разхода. Литър повече или по-малко ми е по-малко от левче. Докато литър нафта беше 2.70-2.80 по едно време. Сега да поговорим за динамичното по-конкретно. Когато караш бавно или с нормална скорост, нормално не го правиш на високи обороти нито на дизел, нито на бензин. И двамата при нужда можем и сигурно настъпваме. Добре. Обаче аз не правя никакъв избор между икономия и динамика. Просто като карам бавно не настъпвам и си карам в по-ниски обороти и толкова.
Честно да ти кажа, много съм против Ремуси, Ребуси и всякакви спортни гърнета, сменени генерации и т.н. Държа много на едно нещо - автомобилът ми да бъде максимално тих. На мен ми е кеф да се возя в нещо, където максимално да не усещам, че работи двигател или се движи. Да си пусна музиката и това е.
Та, аз не карам до 3500 оборота за икономия. Аз си карам с 3500 оборота и едновременно с това имам икономия. Във всеки момент може да реша, че не искам да карам с 3500 и да карам с повече. Няма за къде да се състезавам обаче и в трафика до 3500 си имам достатъчно добра динамика, така че нищо да не ми липсва.
И честно казано, имал съм досег с дизели. Предпочитам да слушам звука на бензина как се форсира, докато полита и ускорение, което е равномерно.
nv952 написа:
2 Крадена нафта никога няма да влезе в моя резервоар!
Ще го напиша и тук! Никъде не съм говорил, че ти крадеш нафта! Понеже по-рано се отвори дума за тоя алтернативен начин за сдобиване с гориво, който "свалял цената на километър на дизеловият автомобил", пожелах на този, който ползва такъв вариант да му изсъхнат ръцете и да му се продъни колата. Защото действително има хора, които крадат, макар и да НЕ са от пишещите в тази тема. Най-вероятно на всички пишещи в тази тема им е неприятно да слушат за кражби из България. С тия кражби навсякъде няма да се оправим, разбираш ли?
Другото за съмнителната нафта е, че само мога да предполагам с каква вода и други гадории е разредена. Най-вероятно доста от хората, които реват от проблеми по дизелите карат с крадена нафта или се опитват да правят други глупости като да сипват олио и т.н. А новите дизели комън рейл и подобни не го понасят подобно нещо.
И един съвет за кабелите! Винаги оставяй аванс. Голяма грешка е да не натъпчеш възможно повече аванс. Ако ти трябва преправяне, ще съжаляваш, че си допуснал грешката да не оставиш максимално възможен аванс.
И много ще ме извиняваш, 600-700лв за дюза не са 1000, само 600-700лв са. Добре. Не знам дали сам си поддържаш автомобила, но като почнеш да бъркаш в твоят джоб лично ще разбереш, че 2-3 такива по 600лв много болят. Ето за това карам стара бензинка. Когато нещо стане, няма да ме боли. Купувам за 100лв направо рейката с инжекторите от някой и продължавам да карам. А инжектори работещи и за по 15лв мога да намеря. Правя си сметката, защото с бензинката хем имам добра динамика, хем икономия на газ, хем относително евтина поддръжка и не ми се налага да давам пари за скъпи части, с които пари мога да направя различни други неща. Все пак, не живеем само за колите си.
Извинявам се че пиша две мнения подред но това с крадената нафта разредена с вода направо си е за бисерите :lol: Направо създаде нова химия,даде абсолютно безполезен в случая съвет по електротехника и направи икономическа оценка на дизеловата кола на колегата,която така упорито ти бърка в г*за.Хубаво прочел си че при дизеловите коли се сменят дюзи,ама защо не си направи труда да прочетеш и кои дюзи колко струват,при някои се сменят разпръсквачи,които са в пъти по-евтини от смяната на твоите необслужваеми дюзи,при други като моя случай например се намират 4 дюзи за под 100 лева втора ръка и довери ми бензиновите дюзи живеят много по-кратък живот от дизеловите,особено ако колата е на газ като твоята.И ако обичаш не се измъквай курвенската по въпроса с крадената нафта,пределно ясно е че нареждаше точно колегата,отново без да си имаш идея за какво говориш.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Извинявам се че пиша две мнения подред но това с крадената нафта разредена с вода направо си е за бисерите
4 дюзи - под 100лв казваш? За 40лв ще си взема 4-те инжектора втора ръка. И колата може да е на газ, но през половината време се кара на бензин. Защото когато ми свърши газта и не ходя на далече, не си правя труда да зареждам газовата бутилка. И допреди 1 седмица газовото беше в "перманентен ремонт", чак преди 5-6 дни видях светлина в тунела. И не се измъквам курвенската, защото не съм говорил за автора на темата. По-рано Junak си постна разхода и някой каза - с крадена нафта разхода му ще е дори по-нисък. Аз казах - който краде да му изсъхнат ръцете. Без да имам предвид някой от тая тема, тоя форум въобще, а по принцип.
И понеже имам газов инжекцион, мога да ти снимам ECU-то му, искам сега едно извинение, едно такова - публично. :!: Пък нафтата с какво е смесена, дали на дъното на тубата нема вода и какво има въобще - все ми е едно. Един крадец, който продава нелегално нафта със сигурност не му пука за чест и етика.
Chefo77 - майстор
stivemaster написа:
Няма да постигнеш нищо колега, не разбра ли че сравняват комънрейл 130 к.с. ,с бензин моноинжекция модел 95г. измислен всъщност през 75г. и се забавляват с превъзходството на първия,пък не се досещат с парите за скапания комънрейл 2.0 , може да се направи 1.0 екобуст със суперкондензатори който да ги сложи в малкия си джоб отвсякъде.
Никой не се забавлява с превъзходството на първия (дори никой не коментира комън-рейлите), забавляваме се с опитите да принизите превъзходството с елементарни доводи като "това като ти се счупи, ще видиш ти", "на мен на газ ми е по-евтино да го карам" и т.н., неща, които нямат нищо общо със спора.
Пък на теб сякаш ти плащат от Форд да им хвалиш екобууст-а. Хубав мотор е, ама хайде дай му малко време да се наложи! Че историята помни много силни вилни и много рекламирани, и много бързо забравени технологии... Помпа-дюзата на VW е много ярък пример за това как някой може да се скъса да рекламира дадена технология, пък тя да се окаже не толкова успешна във времето.
Не знам къде успя да намесиш суперкондензаторите ...

Дънди, :partyman:
Ясно е, че нещата изобщо не са елементарни в никоя част. Само дето се опитваме да водим спорове на елементарно ниво.
Последна промяна от Chefo77 на пет сеп 25, 2015 10:44 pm, променено общо 1 път.
DundyTheCroc - майстор
На скутера пробвайте с друга свещ, преди време на един генератор от същата марка какво ли не му разглобих докато не разбрах, че въпреки наличието на искра свещта не става.
ivanovbg - майстор
Kirilpm написа:
....при дизеловите коли се сменят дюзи,ама защо не си направи труда да прочетеш и кои дюзи колко струват,при някои се сменят разпръсквачи,които са в пъти по-евтини от смяната на твоите необслужваеми дюзи...
Само да вметна, че съвременните дизелови дюзи не са така точно изпълнени и настройваеми като старите. Смяната на разпръсквачи или която и да било част от тях е свързана с качване на стенд за изваждането на код който се вкарва в компа на колата за да знае при какво налягане какво количество нафта впръсква и съответно да зададе кривата на впръскване. То и на новите се вкарва кода за да работи добре маторина. :wink: Втора употреба дюза със затрид код е като бомба със закъснител. Може и бутало да изгори.

Малко инфо:
"Инжекторите второ поколение са снабдени или с "клас" или с "код", IMA за BOSCH и C2i за DELPHI. Тези спецификации се разполагат на соленоида на инжектора във вид на текст или цифри за класовете, от серия букви / цифри за IMA кодовете, и 16 знака за C2I.
За какво служи ?
# класове: отговарят за спецификацията на дебита на инжектора. На "клас 1" съответства инжектор с по-малък дебит от такъв маркиран с "клас 2". Всяка кола има съответен "клас", който трябва да се спазва в случай на ремонт.
# IMA кодове: Инжекторите имат определена крива на дебита в зависимост от тяхната маркировка. IMA кодовете позволяват на ECU-то да коригира дебита на инжектора доближавайки го максимално до идеалната крива. Те се генерират след тест от BOSCH и се програмират в ECU-то на превозното средство. За това е необходимо съответното устройство. По IMA кодовете се отличават ижеторите на BOSCH.
# C2I: същия принцип като при IMA кодовете, C2I позволява на инжекторите на DELPHI максимално да се приближат до съвършената крива на впръскване. Състои се задължително от 16 знака.
Инжекторите първо поколение нямат нито класове нито кодове."


Та обслужването на обслужваемите дюзи си е скъпичко. Примерно почва с труда по смяната от300 лева и нагоре за брой.
Последна промяна от ivanovbg на пет сеп 25, 2015 10:46 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
DundyTheCroc написа:
На скутера пробвайте с друга свещ, преди време на един генератор от същата марка какво ли не му разглобих докато не разбрах, че въпреки наличието на искра свещта не става.
Чисто нова свещ! Най-интересното е като изгасне вадя маркуча на бензина, превъртам мотора на стартер, чакам 1-2 минути и след това пали. Слагам маркуча на бензина, работи още 1км и изгасне. След това пак така и забелязвам, че като почне да прекъсва и му затисна маркуча за бензина от резервоара - оправя се. :?
ivanovbg написа:
Втора употреба дюза със затрид код е като бомба със закъснител
То втора ръка части, които са работили дълго и интензивно си е на късмет.
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Kirilpm написа:
Извинявам се че пиша две мнения подред но това с крадената нафта разредена с вода направо си е за бисерите
4 дюзи - под 100лв казваш? За 40лв ще си взема 4-те инжектора втора ръка. И колата може да е на газ, но през половината време се кара на бензин. Защото когато ми свърши газта и не ходя на далече, не си правя труда да зареждам газовата бутилка. И допреди 1 седмица газовото беше в "перманентен ремонт", чак преди 5-6 дни видях светлина в тунела. И не се измъквам курвенската, защото не съм говорил за автора на темата. По-рано Junak си постна разхода и някой каза - с крадена нафта разхода му ще е дори по-нисък. Аз казах - който краде да му изсъхнат ръцете. Без да имам предвид някой от тая тема, тоя форум въобще, а по принцип.
И понеже имам газов инжекцион, мога да ти снимам ECU-то му, искам сега едно извинение, едно такова - публично. :!: Пък нафтата с какво е смесена, дали на дъното на тубата нема вода и какво има въобще - все ми е едно. Един крадец, който продава нелегално нафта със сигурност не му пука за чест и етика.
Искам да ми снимаш двигателния отсек с газовата инжекция и една банкнота от два лева върху капака на клапаните,понеже снимки в нета много,а и едва ли ще ти се откъсне от сърцето да сложиш повече от два лева.Тогава мисля че ще можем дружно да се посмеем на "газовата ти инжекция" която не може да накарате да работи.
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Ами ако му е крадена нафтата, и 10/100 да му гори, пак е по-евтино, отколкото на теб на газ. Ха открадни газ, да те видим ... :
Ако е крадена нафта, пу дано да му изгорят дюзите по 1000лв бройка и да се изтърбуши турбото. Не защото имам нещо против него просто така, а защото не е хубаво да се краде. Ако бяхме като в Германия, знаеш ли как щеше да се краде нафта от ТКЗС-то? Никак.
А колкото до колегата мисля че си личи пределно ясно кой си имал впредвид от 2 месеца го ядеш с тези златни дюзи.
http://olx.bg/ad/dyuzi-za-golf-4-1-9-td ... 4847ea73a0 ето ти пример за такива дюзи и са за дизел от годините на твоята кола,който прави конкретно твоята кола смешна на пътя като дори е с по-ниска мощност,да не казвам колко коли има в категорията на малкия данък,които обезмислят тази ламя,която само при теб дава разход от 6/100 бензин и 10/100 газ или и от това ще се отметнеш?
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
То втора ръка части, които са работили дълго и интензивно си е на късмет.
То втора ръка части от каквото и да е естество (освен тенекии и пластмаси) си е на късмет. Те новите са на късмет, ти се надявай за втората ръка. Може това, което купиш, да е по-зле от твоето.
А истината за компонентите в по-новите автомобили е, че всичко се прави с цел подмяна на целия компонент, не части от него. Кой (на запад) ще си играе да разглобява дюза, да сменя разпръсквач, като по-лесно и по-доходоносно е да се смени целия компонент? И няма никакво значение дали автомобилът е Опел, Фиат, Мерцедес и дали е бенз, нафта или електромобил ... Тази индустрия трябва да се храни - от нас.
DundyTheCroc - майстор
Скутера явно се дави от много бензин, търси проблема в карба, не знам от поплавъка ли е или нещо друго.Ако имаш възможност пробвай друг карбуратор.
ivanovbg - майстор
Chefo77 написа:
А истината за компонентите в по-новите автомобили е, че всичко се прави с цел подмяна на целия компонент, не части от него. Кой (на запад) ще си играе да разглобява дюза, да сменя разпръсквач, като по-лесно и по-доходоносно е да се смени целия компонент? И няма никакво значение дали автомобилът е Опел, Фиат, Мерцедес и дали е бенз, нафта или електромобил ... Тази индустрия трябва да се храни - от нас.
На запад е много разпространена талш системата. Старите части се връщат на производителя който ги отремонтира и продава като нови. Даже и дебитомерите. Друг е въпроса дали клиента знае. Печалбата си остава за сервиза май :wink:

:partyman:
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: