toolegittoquit написа:Извинявам се че пиша две мнения подред но това с крадената нафта разредена с вода направо си е за бисеритеChefo77 написа: Тинки, съфорумецо (защото не ти знам името, а за приятелите вече казах) - за разлика от теб, на водача на турбодизела не му трябва да избира дали да кара динамично или да кара икономично. Той кара И динамичноЧефо, искам да ти кажа нещо. Турбодизелът има определена дупка и дръпва изведнъж. Добре. Радвайте се на каквото имате, както аз на каквото имам, но хайде да не даваме грешни мнения. Аз не избирам дали да карам динамично или икономично. Имам газово и ме боли дедовият за разхода. Литър повече или по-малко ми е по-малко от левче. Докато литър нафта беше 2.70-2.80 по едно време. Сега да поговорим за динамичното по-конкретно. Когато караш бавно или с нормална скорост, нормално не го правиш на високи обороти нито на дизел, нито на бензин. И двамата при нужда можем и сигурно настъпваме. Добре. Обаче аз не правя никакъв избор между икономия и динамика. Просто като карам бавно не настъпвам и си карам в по-ниски обороти и толкова.
Честно да ти кажа, много съм против Ремуси, Ребуси и всякакви спортни гърнета, сменени генерации и т.н. Държа много на едно нещо - автомобилът ми да бъде максимално тих. На мен ми е кеф да се возя в нещо, където максимално да не усещам, че работи двигател или се движи. Да си пусна музиката и това е.
Та, аз не карам до 3500 оборота за икономия. Аз си карам с 3500 оборота и едновременно с това имам икономия. Във всеки момент може да реша, че не искам да карам с 3500 и да карам с повече. Няма за къде да се състезавам обаче и в трафика до 3500 си имам достатъчно добра динамика, така че нищо да не ми липсва.
И честно казано, имал съм досег с дизели. Предпочитам да слушам звука на бензина как се форсира, докато полита и ускорение, което е равномерно.nv952 написа: 2 Крадена нафта никога няма да влезе в моя резервоар!Ще го напиша и тук! Никъде не съм говорил, че ти крадеш нафта! Понеже по-рано се отвори дума за тоя алтернативен начин за сдобиване с гориво, който "свалял цената на километър на дизеловият автомобил", пожелах на този, който ползва такъв вариант да му изсъхнат ръцете и да му се продъни колата. Защото действително има хора, които крадат, макар и да НЕ са от пишещите в тази тема. Най-вероятно на всички пишещи в тази тема им е неприятно да слушат за кражби из България. С тия кражби навсякъде няма да се оправим, разбираш ли?
Другото за съмнителната нафта е, че само мога да предполагам с каква вода и други гадории е разредена. Най-вероятно доста от хората, които реват от проблеми по дизелите карат с крадена нафта или се опитват да правят други глупости като да сипват олио и т.н. А новите дизели комън рейл и подобни не го понасят подобно нещо.
И един съвет за кабелите! Винаги оставяй аванс. Голяма грешка е да не натъпчеш възможно повече аванс. Ако ти трябва преправяне, ще съжаляваш, че си допуснал грешката да не оставиш максимално възможен аванс.
И много ще ме извиняваш, 600-700лв за дюза не са 1000, само 600-700лв са. Добре. Не знам дали сам си поддържаш автомобила, но като почнеш да бъркаш в твоят джоб лично ще разбереш, че 2-3 такива по 600лв много болят. Ето за това карам стара бензинка. Когато нещо стане, няма да ме боли. Купувам за 100лв направо рейката с инжекторите от някой и продължавам да карам. А инжектори работещи и за по 15лв мога да намеря. Правя си сметката, защото с бензинката хем имам добра динамика, хем икономия на газ, хем относително евтина поддръжка и не ми се налага да давам пари за скъпи части, с които пари мога да направя различни други неща. Все пак, не живеем само за колите си.
