Всички имаме коли, нали ?
sstambo - специалист
Някой минавал ли е тази манипулация скоро,и евентуално кьде мога да я сменя (само труд).Колата е Ауди 80 90г ,NE 90.с газ-бензин.Забелязах че миришеше на газ антифриза,помислих си да не е от изпарителя затова затворих притока на газ от бутилката и като обьрнах на бензин започна да мирише на бензин антифриза.Междувременно на газ колата започна да трака повече от дизел,като при подаване на газ отвреме на време спира,на бензин не трака но като загрее почва яко да тресе в купето,и надува яко маркучите.Според мен 99,9% е гарнитурата на главата.Трябва ми само майстор който да извьрши ремонта,за София става вьпрос.
brano - напреднал
Да не се окаже спукана глава.
sstambo - специалист
brano написа:
Да не се окаже спукана глава.
И да се окаже намерил сьм друга направо за слагане(на 100 %отремонтирана),трябва ми само майстор че сервизите ме шкурат яко. :axe:
25th Hour - специалист
Какво имаш предвид под яко шкурене..
sstambo - специалист
25th Hour написа:
Какво имаш предвид под яко шкурене..
Една четвьрт от стойноста на колата за труд нормална ли е,да неговорим че е за два часа работа(от човек който разбира).
Chefo77 - майстор
sstambo написа:
25th Hour написа:
Какво имаш предвид под яко шкурене..
Една четвьрт от стойноста на колата за труд нормална ли е,да неговорим че е за два часа работа(от човек който разбира).
Кое точно е за 2 часа работа???
Смяна на гарнитура с шлайфа, проверката и напасването + гарнитурата започва от 300 лева. Ако някой квартален иска да я свали, да я тръкне с ръчния шмиргел и да я затвори, може и 50 лева да иска за труда :) И може и за 2 часа да го направи :) Моля те (на наистина те моля), не коментирай време-работата на друг, съпоставена с цената, която иска!
Между другото, консултира ли се в някой сервиз за това дали е от гарнитурата? Защото не ми се вързва тракането с издухана гарнитура, по-скоро от прескочил зъб на ангренажа или избягала центровка. А за надуването също има други варианти, най-малкия от които е да е заяло клапанчето на капачката на разширителния съд (ако системата е херметическа).
zmiori - специалист
Чефо човека пита за труд на отремонтирана глава. Аз го разбирам така сваляне на старата слагане на гарнитурата и монтаж на новата без шлаифане без "надуване" без смяна на водачи и гумички на клапаните. С две думи махаш старата и слагаш "новата".
25th Hour - специалист
Тая процедура в София в обикновен сервиз върви между 150 и 200 лева в зависимост от кратуната... отделно в базата за кратуни в Слатина където се справят много добре в зависимост от пораженията цената върви 250-300 лева. Тоест пълна ревизия на кратуна от-до , водачи, гумички, шлайф напасване / в случая имаше и 2 клапана ударени/ е 500 лева само че главата е 16 клапана...за 8 клапана ще е малко по- малко...
Chefo77 - майстор
zmiori написа:
Чефо човека пита за труд на отремонтирана глава. Аз го разбирам така сваляне на старата слагане на гарнитурата и монтаж на новата без шлаифане без "надуване" без смяна на водачи и гумички на клапаните. С две думи махаш старата и слагаш "новата".
Ако е така - извинявам се!!!
Наистина е бърза процедурата!
Но аз разбирам, че търси цялостен ремонт и ако се окаже спукана главата, има вариант за това.
sstambo - специалист
Говоря само за смяна на гарнитура на глава(труд) ,не говоря за ревизия на главата това евентуално ще го правя в "джуди",наясно сьм с процедурите и частите които трябва да се отремонтират.Аз парите не си ги бера от дьрветата,че да им пьлня гушите на тези "обирджии".Така че няма нужда да ме убеждавате колко специфична и трудоемка е работата. :partyman:

Тема "Смяна гарнитура на глава" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: