Вчера сутринта Ми се прецака предното ел. стъкло ,пуснах го и не мажах да го дигна повече .Четох тук в форума ,че проблема е от (куплонгите на вратите) разкъсали са се кабели от към дясната врата ,един син и един бял.
Оправих повредата обаче проблема не се оправи.Тогава реших ,че проблема е от копчетата на вратите и започнах с приключението .Разбрах как да сваля и да дигна стъклото и без ключето , минах от към шофьорската страна и там да видя как става управлението и без да искам дадох на късо и прецаках бушон ,мисля че беше 28 номер.
Автомобила е Пежо 306 1,9тд
След ,като го смених обаче дойде същинския проблем лампата ,която изобразява акумулатор вече светеше много слабо ,но понеже бързах да прибера детето от училище не обърнах внимание ,че може да ми създаде проблем .Така и стана запалих колата ,взех си детето ,спрях при магазина да пазарувам ,след това влизам да запаля и да си се прибера и оп проблема възникна ,няма ток в акумулатора.
Запалих я на бутане ,прибрах се и взех да я премеря с мултицета и какво да видя показва 12,50v в покой и 11v работеща без включени консуматори ,при следващото палене по наклон пак го замерих вече беше стигнало 9v и нещо си после 8,50-8,60v.И така на въпроса ми какво стана с мойта кола? къде да търся проблема?Възможно ли е да е изгорял алтенатора от късото?
Оправих повредата обаче проблема не се оправи.Тогава реших ,че проблема е от копчетата на вратите и започнах с приключението .Разбрах как да сваля и да дигна стъклото и без ключето , минах от към шофьорската страна и там да видя как става управлението и без да искам дадох на късо и прецаках бушон ,мисля че беше 28 номер.
Автомобила е Пежо 306 1,9тд
След ,като го смених обаче дойде същинския проблем лампата ,която изобразява акумулатор вече светеше много слабо ,но понеже бързах да прибера детето от училище не обърнах внимание ,че може да ми създаде проблем .Така и стана запалих колата ,взех си детето ,спрях при магазина да пазарувам ,след това влизам да запаля и да си се прибера и оп проблема възникна ,няма ток в акумулатора.
Запалих я на бутане ,прибрах се и взех да я премеря с мултицета и какво да видя показва 12,50v в покой и 11v работеща без включени консуматори ,при следващото палене по наклон пак го замерих вече беше стигнало 9v и нещо си после 8,50-8,60v.И така на въпроса ми какво стана с мойта кола? къде да търся проблема?Възможно ли е да е изгорял алтенатора от късото?
Последна промяна от lubenov1 на пет фев 14, 2014 6:14 pm, променено общо 1 път.