Всички имаме коли, нали ?
lubenov1 - специалист
Вчера сутринта Ми се прецака предното ел. стъкло ,пуснах го и не мажах да го дигна повече .Четох тук в форума ,че проблема е от (куплонгите на вратите) разкъсали са се кабели от към дясната врата ,един син и един бял.
Оправих повредата обаче проблема не се оправи.Тогава реших ,че проблема е от копчетата на вратите и започнах с приключението .Разбрах как да сваля и да дигна стъклото и без ключето , минах от към шофьорската страна и там да видя как става управлението и без да искам дадох на късо и прецаках бушон ,мисля че беше 28 номер.
Автомобила е Пежо 306 1,9тд
След ,като го смених обаче дойде същинския проблем лампата ,която изобразява акумулатор вече светеше много слабо ,но понеже бързах да прибера детето от училище не обърнах внимание ,че може да ми създаде проблем .Така и стана запалих колата ,взех си детето ,спрях при магазина да пазарувам ,след това влизам да запаля и да си се прибера и оп проблема възникна ,няма ток в акумулатора.
Запалих я на бутане ,прибрах се и взех да я премеря с мултицета и какво да видя показва 12,50v в покой и 11v работеща без включени консуматори ,при следващото палене по наклон пак го замерих вече беше стигнало 9v и нещо си после 8,50-8,60v.И така на въпроса ми какво стана с мойта кола? къде да търся проблема?Възможно ли е да е изгорял алтенатора от късото?
Последна промяна от lubenov1 на пет фев 14, 2014 6:14 pm, променено общо 1 път.
VLADO66 - майстор
Омасил си накой кабел при тези процедури.Разглоби кората и прегледай всичко отначало.
lubenov1 - специалист
VLADO66 написа:
Омасил си накой кабел при тези процедури.Разглоби кората и прегледай всичко отначало.
Извадих куплонгите и на двете врати за да избегна съмнение ,но проблема си го имаше.
За друго не се сешам.
velsi - Почетен майстор
Авторът на темата да си оправи заглавието според правилата!
8. Когато отваряте нова тема или задавате въпрос, изберете по възможност кратко заглавие, максимално добре характеризиращо естеството на темата. Не озаглавявайте темите с безсмислени заглавия, като "Въпрос" ,"Моля за съвет","Помогнете" или "Имам проблем". Заглавието задължително трябва да бъде изписано граматически правилно.
MamaMy - майстор
Извинявам се за офтопика, "но не мога да се въздържа" както в една тв реклама. Та цялата тема ми замяза на друга тв реклама. С една мацка и Карнобатска. :)
И по темата, това със снаждането на кабелите покрай пантите не е правилно. Там кабелите се подменят. Ако трябва един по един, но се подменят с чисто нови в цялата си част на огъване. Причината е, че сега са се прекъснали, но утре може да се оголят където са снадени и пожара е гарантиран. А може да се случи когато колата е в покой в гаража и тогава... да не дава господ.
fox_vt - майстор
Не ти зарежда алтернатора.Виж огледай всички бушони за изгорели.Провери дали стига напрежение до алтернатора.
colyo - специалист
След подобен проблем (в най-големя студ и сняг миналата година свалих стъклото да говоря с един приятел......за бела свалих и другото стъкло) и сходни размишления, пуснах нови кабели и............проблема си остана. След многократно разглобяване на врата и принудително вдигане на стъклата установих, че са счупени 2 крачета на буксата, влизаща в бутончето за управление на стъклата.
От окъсяване ми е изгаряла плочката на динамото. Не помня как е при пежата, но ако конструкцията позволява, пусни директно един кабел до плюсовата четка на алтернатора. Ако започне да зарежда, значи ти е изпушил регулатора.
kozl - майстор
Некаков таков проблем. Вероятно е окъсена верига към алтернатора и сега не зарежда. Проверивси бушоните и наличие на +12 волта на буксата на алтернатора.
ESPACE - майстор
Същия този 28 предпазител захранва и лампата на таблото, която показва липсата на заряд. Ако там няма плюс няма да започне заряд. Провери отново предпазителя! Вероятно пак е изгорял.

Тема "Проблем с алтернатора на пежо 306тд" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: