• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
pif4o - специалист
Колеги преди време си купих едно такова, не че нямах друго автоматично на Дека ама викам за тея пари за такъв тип зарядно си е без пари, по компактно инверторно и прочие. Това как да е, ама нещо почва да ме нерви тва чудо, първо за 10 часа не успя да дозареди акомулатора на колата, която верно не се кара много пали се често и за кратки разстояния, но за това пък го дозареждам веднъж месечно не че без дозаряд няма да запали щото аку е нов на няма и година но така си ги поддържам. Та почна то от 12,6 волта вдигана сравнително бързо на към 13,5 и от там до 13,8 за 6 часа накрая ми писна и го спрях щото колата седи на улицата а се стъмни и някои да не го гепи нищо че е заключено под капака :) Става дума за 44 ампера аку. Викам си аиде то ако се загледам в програмите му може след определен волтаж да зарежда по бавно. Днеска си викам ще го включа на другата кола щото и тя не се кара кои знае колко (лятото си карам мотора повече :) ) та тая другата кола пак е с 44 амепра аку, вчера съм и врътнал 150 км, днес градско около 15 но с 4-5 паления и викам чаи да го влкюча да видим за колко време ще го зареди. Да ама курци, включвам го показва 12,6 волта, цъкнах копчето да мине на иконка-автомабил, захапа показа една черта на индикатова и замига сякаш почна да зарежда, волтажа се вдигна до 13, пак падна на 12,5, мак тръгна на горе и после цъкна, мигането спря показваше 12,6 волта и нито една чертичка в индикатора за заряд, а в книжката пише че като се зареди аку индикатора показва 4 черти и спира да мига. Всякъкви опити да го пусна на някои режим бяха безуспешни показва си 12,6 празен индикатор и тва е. Някои които го е ползвал повече ще ме светне ли как се държи при него ако го закачи на зареден аку, или за колко време зарежда разреден малко аку.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Е в тая тема http://forum.napravisam.bg/forum/viewto ... start=3800 писаха за зарядното, чети и си питай направо
pif4o - специалист
Тва го изрових с търсачката преди да пусна моята, ама там пише колко било хубаво как работело в кви режими кви аку съживявало и прочие. Никъде не пише след като приключи заряда какво се случва :) В книгата пише ама при мен не е така както там пише освен аз да го разбирам грешно :)
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Хм, не помня точно, но като четох там и си еших, че е голям боклука, та както и да е, онова е силно посетена тема, та пиши и питай и там
pif4o - специалист
Eи сега ще драсна да видим, абе не е боклук, слабичко е но се държи много интелигентно ако работи както е замислено де :)
profesionalist_wood - майстор
Вземи си едно руско зарядно РУ 71 М и си свиркай. Описах в в темата за акумулаторите
anabolicbeast - специалист
Докато зареждаш акумулатора сваляш ли поне една от клемите или зареждаш директно. Втори въпрос - ако не ги сваляш докато зареждаш правиш ли нещо друго по колата - например да отваряш врати или да има някакъв друг включен консуматор?
pif4o - специалист
Отговарям ти без да се замисля :) Зареждам без да откачам акумулатора (искрено се надявам по тая причина да нямаш основателен довод да откачам аку, инак се обезсмисля за мен тва зарядно). Когато го сложих на хондата и взе да ми показва тея странни неща нямаше отворена врата при нея и нито един консуматор не светеше или нещо да работеше дори алармата. След като направи така да ми показва 12,7 волта и батерията да е празна и нищо да не се случва дори да не ми позволи да превключа на някои режим реших все пак да отворя врата дори пуснах радио за да падне волтажа белким тва захапе ама нищо, дори не отчете падане на волтажа по спомен (може и да греша, може да е паднал с 0,01) но так аили иначе нищо не се промени. Затворих вратите и пак пробвах, и пак същото, един два пъти захапа на режим мотоциклет ама след 2-3 секунди вътре се чуваше цъкване на реле и пак спираше да зарежда. После закачи другото автоматично зарядно което имам на ДЕКА то додтигна 14,2 волта много бързо и с около 1 ампер продължи бавно да покачва до към 14,6 и се изключи. Но лидълското така и не успях да го накарам да почне заряд или поне да покаже индикатор с 4 черти както е описано в книжката че аку е зареден.
anabolicbeast - специалист
pif4o написа:
Отговарям ти без да се замисля :) Зареждам без да откачам акумулатора (искрено се надявам по тая причина да нямаш основателен довод да откачам аку, инак се обезсмисля за мен тва зарядно). Когато го сложих на хондата и взе да ми показва тея странни неща нямаше отворена врата при нея и нито един консуматор не светеше или нещо да работеше дори алармата. След като направи така да ми показва 12,7 волта и батерията да е празна и нищо да не се случва дори да не ми позволи да превключа на някои режим реших все пак да отворя врата дори пуснах радио за да падне волтажа белким тва захапе ама нищо, дори не отчете падане на волтажа по спомен (може и да греша, може да е паднал с 0,01) но так аили иначе нищо не се промени. Затворих вратите и пак пробвах, и пак същото, един два пъти захапа на режим мотоциклет ама след 2-3 секунди вътре се чуваше цъкване на реле и пак спираше да зарежда. После закачи другото автоматично зарядно което имам на ДЕКА то додтигна 14,2 волта много бързо и с около 1 ампер продължи бавно да покачва до към 14,6 и се изключи. Но лидълското така и не успях да го накарам да почне заряд или поне да покаже индикатор с 4 черти както е описано в книжката че аку е зареден.
По принцип при закачен акумулатор малко или много има някакъв консуматор(панел на радио, часовник) и затова зарежда по-бавно, но ако се отвори врата или се пусне радиото забелязах, че започва да пада волтажа, което е нормално. По принцип идеята на това зарядно е да се зарежда свален акумулатор(пише го и в инструкцията), защото зарядното има шанс да се обърка и да изключи или даде грешка. За мотора не мога да кажа, защото не съм зареждал аку на мотор - мога само да предполагам. Вариантите са или да е бил горещ мотора/акумулатора или самото зарядно да е бъгнало или да има проблем. При първите два варианта изчакай известно време като изключиш зарядното и после пак включи(от щепсела), ако е последния вариант връщай в Лидъл за сервиз евентуално, ако не ти връщат парите. Но като цяло с това зарядно зареждам само свален акумулатор!
pif4o - специалист
Благодаря колега, днес проведох нАучен експеримент и явно зарядното е за боклука -за Лидъл. На студени мотори на двете ми коли направих тестове, направих и 3 видеоклипа за да видите как се държи. Първом показва волтажа после включвам режим или поне опитвам да включа, тръгва да зарежда и след малко полудява и изключва, това и на двете коли. Но думите са излишни ето видеоклипа:
https://www.youtube.com/watch?v=3FsxmWThCz4
https://www.youtube.com/watch?v=gktVR7ox9Sw
  • 1
  • 2

Тема "Кои има зарядно от Лидъл (с дисплей) и го познава добре???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: