Колеги преди време си купих едно такова, не че нямах друго автоматично на Дека ама викам за тея пари за такъв тип зарядно си е без пари, по компактно инверторно и прочие. Това как да е, ама нещо почва да ме нерви тва чудо, първо за 10 часа не успя да дозареди акомулатора на колата, която верно не се кара много пали се често и за кратки разстояния, но за това пък го дозареждам веднъж месечно не че без дозаряд няма да запали щото аку е нов на няма и година но така си ги поддържам. Та почна то от 12,6 волта вдигана сравнително бързо на към 13,5 и от там до 13,8 за 6 часа накрая ми писна и го спрях щото колата седи на улицата а се стъмни и някои да не го гепи нищо че е заключено под капака
Става дума за 44 ампера аку. Викам си аиде то ако се загледам в програмите му може след определен волтаж да зарежда по бавно. Днеска си викам ще го включа на другата кола щото и тя не се кара кои знае колко (лятото си карам мотора повече
) та тая другата кола пак е с 44 амепра аку, вчера съм и врътнал 150 км, днес градско около 15 но с 4-5 паления и викам чаи да го влкюча да видим за колко време ще го зареди. Да ама курци, включвам го показва 12,6 волта, цъкнах копчето да мине на иконка-автомабил, захапа показа една черта на индикатова и замига сякаш почна да зарежда, волтажа се вдигна до 13, пак падна на 12,5, мак тръгна на горе и после цъкна, мигането спря показваше 12,6 волта и нито една чертичка в индикатора за заряд, а в книжката пише че като се зареди аку индикатора показва 4 черти и спира да мига. Всякъкви опити да го пусна на някои режим бяха безуспешни показва си 12,6 празен индикатор и тва е. Някои които го е ползвал повече ще ме светне ли как се държи при него ако го закачи на зареден аку, или за колко време зарежда разреден малко аку.

