От мобилни телефони до цифрови камери
thinkpad - майстор
Моят акумулатор преди да го сменя зимата или на по-хладно умираше за няколко дена в автомобила. Дори и като беше по-топло пак подобно. Ако го разкачвах - издържаше повече. Най-накрая го смених с нов. И от тогава съм зареждал само веднъж със зарядно и не го следя много. И то го зареждах, защото ремонти правихме и изтощих акумулатора в опити да запаля.
gogo7777 - майстор
Това става ли
Прикачен файл:
Miki 2.JPG
fox_vt - майстор
kuger написа:
А защо не един волтметър в запалката?
Това все пак си остава няй доброто от изброените.Монтираш един електронен волтметър има доста компактни и готово.Какво значи това " не искам да следя напрежението докато съм в колата" ???? ти светодиода във вас ли ще го държиш?Влизаш и вместо да видиш светещ или мигащ светодиод и да се чудиш 11,5 ли е 11 ли е 10,5 ли е 5 ли колко волта е просто поглеждаш и виждаш директно.За другите плюсове да виждаш колко ти пада напрежението при палене,колко ти зарежда алтернатора,колко пада при включени всички консуматори и т н няма да коментирам в пъти е по добро от тия смешни схеми за индикация.
stiv1961 - майстор
kuger написа:
А защо не един волтметър в запалката?
А и хич не са скъпи ако човек се поразтърси из пОРдавалника
http://olx.bg/tsifrov-voltmetr-ot-5v-do ... -i33802817
manolito - специалист
gogo7777 написа:
Това става ли
Прикачен файл:
Miki 2.JPG
Точно такава схема търся, благодаря на колегата! За тези, които не са ме разбрали каква ми е идеята....проблема с повишената консумация беше сбор от няколко проблема (светеща само на моменти крушка в жабката също и в багажника) , но освен тях в момента утечката пак е голяма 50-70mA. Почти половината от тази консумация се оказва че дърпа ЕКУ-то на ГИ, което за сега няма как да елиминирам. Затова искам да сложа две светодиодчета или един двуцветен, който да монтирам около стъклото на колата, и като видя че акумулатора започва да "пада" да си припаля колата и разходя. Знам че, това не решава проблема, трябва ми като временно помощтно средство докато одстраня напълно аварията. Ако не бях ел. монтьор макар и високо напрежение, до сега да съм я оставил в сервиз да я оправят....... :wink:
sstefanov - майстор
Тази схема ще ти увеличи утечката с поне още 10mA.
manolito - специалист
sstefanov написа:
Тази схема ще ти увеличи утечката с поне още 10mA.
Нямам избор за сега, мисля да е временно решение докато напълно отстраня проблема, в малкото си свободно време за колата....от неделя на неделя... :)
fox_vt - майстор
Виж сега-закачаш мултицета на плюсовата клема а другата сонда на клемата към инсталацията на колата,при разкачена клема от акумулатора разбира се.Мултицета на обхват ампери А.Установяваш утечката че я има.Започваш при така закачен мултицед да смъкваш един по един бушоните и да гледаш дали утечката я има.След като изчезне виждаш на този бушон какво е захранено и съкращаваш търсенето.Препоръчвам ти да започнеш както следва номер едно аларма,номер две СД. Ако не са те по начина който ти описах.
manolito - специалист
fox_vt написа:
Виж сега-закачаш мултицета на плюсовата клема а другата сонда на клемата към инсталацията на колата,при разкачена клема от акумулатора разбира се.Мултицета на обхват ампери А.Установяваш утечката че я има.Започваш при така закачен мултицед да смъкваш един по един бушоните и да гледаш дали утечката я има.След като изчезне виждаш на този бушон какво е захранено и съкращаваш търсенето.Препоръчвам ти да започнеш както следва номер едно аларма,номер две СД. Ако не са те по начина който ти описах.
Всичко това съм го направил колега, благодаря все пак :) От никой бушон не спада консумацията, както и при спряна аларма и разкачено СД.....ще я хвана консумацията но ми трябва повече време и гараж евентуално :)
thinkpad - майстор
manolito написа:
Всичко това съм го направил колега, благодаря все пак От никой бушон не спада консумацията, както и при спряна аларма и разкачено СД.....ще я хвана консумацията но ми трябва повече време и гараж евентуално
Тогава правиш като мен преди, когато не карах автомобила примерно ден и имах акумулатор на втасване - разкачвах клемата на акумулатора и това е. Няма верига => няма утечка. И колко е всъщност тази утечка?

Тема "Схема за индикация на изтощен автоакумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: