• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
От мобилни телефони до цифрови камери
torbalan - Дървен философ
ivanovbg написа:

...
Та това което мислиш че е правилно няма нищо общо с това което е правилно според закона [-X
Не знам защо много хора си мислят, че са по-умни от тези, които са писали закона...
fox_vt - майстор
Еми аз имам чип по големи гуми,100ватови дълги светлини,ново СД,друг модел накрайник на гърнето,нямам катализатор,затапил съм егр,абс не ми работи заради преден десен датчик,единия ми страничен мигач е правоъгълен а другия е елипсовиден.Радар детектор имам,аеро чистачки хмм не се сещам друго -дали ще се размина поне със 100 години затвор :? Преди време ме удариха при правене на обратен завой за което аз си бях виновен,а пича беше със тунингована кола спойлери брони и т н значи можело да го изкарам виновен баси колко съм прозд ама те катаджиите нищо не ми казаха по въпроса.

Я се огледайте наоколо и вижте колко модифицирани коли има ами всички марки си имат форуми със раздел тунинг и подраздели оптичен,силов и т н Айде стига сме се изхвърляли колко е незаконно всичко точно във България то цялата държава е подсъдима вие тука ми разтягате локуми.И да все още смятам че модификация направена с цел безопасност е къде къде по добре от прост тунинг за гъзария.А като толкос ви дразнят такива стопове ляв мигач и отпред-дали ще внимаваш дали ще минеш отпред ефекта е постигнат.Щото ако са те удряли три пъти отзад и един път странично и думите са били " а ти пък къде беше" или "ааа какво стана" тогава друго щеше да приказваш ама да не ти се случва.
gogo7777 - майстор
Слагай смело и не се притеснявай. Никой няма да те изкара виновен ако не си, заради третия стоп. На технотест се ходи за съвсем други модификации. Дали мига или не пак е се тая стига цвета да е червен. Мигалката мога да я постигна само с педала на спирачката и кво ще ми напишат акт ли?
А що караме със запалени фарове (използване на светлини не по предназначение), ааааааааа да, ще кажете ми променили са закона, е тогава къде отива тезата, че може да се разсееш инстиктивно и да предизвикаш ПТП. Карайте нощем зад някой ТИР и вижте колко габаритни светлини има по него и то с различни цветове. Като движеща елха са. Ми да се блъскаме в тях и да лапаме от застраховки :-D .
todortv - майстор
gogo7777 написа:
.... Мигалката мога да я постигна само с педала на спирачката и кво ще ми напишат акт ли?
....
Много често го правя, когато някой се е лепнал плътно. Има ефект...
fox_vt - майстор
Здравейте отново да докладвам никой не се нервил и не ме е блъскал но може би щото стопа много много не е работил.Та на проблема -оказа се че схемата работи перфектно при незапален двигател и когато си поиска при запален такъв.И като гледам описанието я дават вход от 10 до 14 волта,и понеже алтернатора ми е дъ бест и държи при всякакво натоварване минимум 14 волта ми идва на акъла че превишавам лимита.И като гледам схемата си мисля че R8 мога малко да го увелича от 10E (тва пък какво е вероятно 10 ома :? )на примерно 12-13 според зависи какви близки стойности има и все пак да не се окаже под долния праг.Очаквам спецовете по електрониката да си кажат думата дали съм на прав път че да не разглобявам бадева.
ge6aaaa3 - специалист
Един стабилизатор на напрежение на 10V ще ти свърши идеална работа. :wink:
AAsat - специалист
В какво се изразява неработенето при запален двигател - третия стоп изобщо не свети, или пък свети без да мига, или пък нещо друго? Ако имаш съмнения, че неработенето е поради високо напрежение, свали платката и я захрани от регулируем изправител. Максимума напрежение на NE555 е 16V. Евентуално може да опиташ да сложиш мощен ценеров диод на 12 волта паралелно на С6. Но според мене първо направи пробата с изправител.
fox_vt - майстор
Да при запален двигател свети без да мига сякаш схемата не работи.То хубаво да пробвам с регулируемия изправител но исках да избегна точно това да разкачам всичко наново,на такова кофти място е всичко е запоявано #-o .За стабилизатор не се бях сещал определено,макар да става по сложно.Интересно защо пишат че максимума е до 14 волта след като 555 казваш е до 16.И все пак колко мощен ценер модели нещо ...И варианта със по голямо входно съпротивление не върши ли работа.Утре ако ми остане време ще си поиграя.
AAsat - специалист
Проблема едва ли е в стойността на захранващото напрежение. Вероятно при работещ двигател има някакви смущения, които пречат на нормалната работа. Мисля че с увеличаване на съпротивлението няма да постигнеш нормална работа. Схемата би се държала по начина по който казваш ако не сработи моновибратора на ИС1 или импулса му е много къс. Може да опиташ да увеличиш С1 - да стане примерно 470нФ или 1мкФ. Ценеровия диод паралелно на С6 - примерно http://store.comet.bg/Catalogue/Product/20144/ За стабилизатора - действително монтажа му ще е по-неприятен. Освен това импулсите на базата на Т1 ще са с високо ниво 10 волта и може да се окаже че той изобщо няма да може да се запуши - стопа ще свети постоянно. Това разбира се са само разсъждения на теория - като се направи проба може да се окаже че са грешни.
kr1100 - майстор
@ fox_vt Реализирай долната схема. По-лесна е и по- надеждна.
http://www.sentex.ca/~mec1995/circ/motflash.html[url][/url]
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Схема за пулсиращ стоп" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: