От мобилни телефони до цифрови камери
bulhomes2 - майстор
Четириколката ми направи сериозен еротичен проблем (ебава се). Няма ток на свещта. Смених бубината с работеща (първо свещта естествено), но пак няма. Майсторите в Троян вдигат рамене и казват, че не могат да кажат от какво е и как да се измери дали е от него. Та пускам темата да видим дали някой знае как да измеря дали това работи, или може ли и с какво друго да го сменя колкото за проба дали е от него. Ако е от него ще си купя - ето го - http://www.regulatorrectifier.com/catal ... r-CDI-Unit но търся вариант да се осигуря, че няма да го купя, а после да се окаже, че е било излишно. Слагам и схемата на АТВ-то, ако може да помогне нещо. Като дам на контакт на червено-черния кабел си идва +. Не знам като въртя със стартера дали ще се покажат някакви токове от магнета, за да мерна и него дали е наред.
Прикачен файл:
СхемаАТВ.jpg
Последна промяна от bulhomes2 на чет яну 24, 2013 2:58 pm, променено общо 1 път.
dyaneff - майстор
Ако можеш, искам снимка на CDI с кабелите. По подредбата мога да ти помогна. Евентуално надпис върху CDI.
alsted - майстор
На мен ми се е случвало няколко пъти на нащо китайче да му изчезват токовете. Тръгвам по жиците проследявам, меря, проверявам връзките, които иначе са много като количество и в един момент тока се появява и пали. За мен са лоши връзки. Най-лесно е ако някой има в града същото да го помолиш да пробвате с неговото електронно (утре може на него да се случи нещо подобно). Какво точно е АТВ-то?
bulhomes2 - майстор
То в България май има още само едно такова - Yamaha Bear Tracker. Убих се да го търся тоя с него и уж му писах мейл, ама дали ще ми отговори...
Снимах електрнното, че е при мен, но кабелите (АТВ-то) са на вилата. Същото е като на линка по-горе. Кабелите са същите като на схемата. Поствам я пак без обозначението къде е електронното, за да не се скриват цветовете на кабелите и буксата.
Ако някой знае сервиз, в който могат да го диагностицират - също е решение.
Прикачен файл:
Elektronnoto.JPG
Прикачен файл:
СхемаАТВ.jpg
dyaneff - майстор
Това най-добре се измерва с осцилоскоп, но не знам дали имаш. Ако нямаш осцилоскоп, но имаш мултицет пак можеш да измериш дали има сигнали, но не можеш да бъдеш сигурен в тяхната амплитуда и честота.
Първо при откачени проводници от ЦДИ измери с омметър четирите проводника дали имат връзка към маса(корпус).
Измери после между червен и бяло-червен има съпротивление.
измери между бяло-син и бяло-зелен дали има съпротивление.
Ако никой от проводниците няма връзка към маса или към друг проводник при въртене на стартер трябва да измериш следното:
бяло-син и бяло-зелен променливо напрежение около 1.5 Волта
между червен и бяло-червен около 150-200 променливо напрежение.
bulhomes2 - майстор
Много благодаря! Това си го принтирах и утре ще заведа някой да го измери. На моите мултицети, които ползвам само да проверявам верига, едва ли ще може да се вярва.
bulhomes2 - майстор
Дали пък не попрекалих с подготовката за утрешните измервания? Мога ли да изгоря нещо с мултицета, включен на омметър?
Прикачен файл:
Мрения електронно.jpg
dyaneff - майстор
Ако не мериш ЦДИ с оммер няма проблем. Тоест мериш на оммер само към статора. Напреженията на входа на ЦДИ се мерят два пъти. Първия път с изключена букса. Втория път с включена букса.
bulhomes2 - майстор
Демек - това най вдясно го махам
Прикачен файл:
Мрения електронно.jpg
Прикачен файл:
Мрения електронно2.jpg

Тема "Диагностика на електронно запалване (статор) - има ли начин?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: