Изгледах му клипа, но при него повредата беше в счупена мотавилка от механизъмът за постъпателно движение към помпеното бутало.
Вчера пак се занимавах и подмених пръстена на откатното бутало - без ефект.
В остта за свредлото има втулка, в която стои парче подвижен шифт - буфер, който предава удара от откатното бутало към свредлото. Пред този щифт по посока ел.мотора има уплътнителен О пръстен. Как се сменя уплътнението там не мога да разгадая. Но ако там не уплътни въздуха е изфирясал към SDS захвата
Откатното бутало зъвършва с цилиндричен издатък с шийка. Тази шийка влиза в О пръстена във втулката и задържа откатното бутало при О пръстена.
Не мога и да си представя как става удара от пневматиката 
 
И в крайна сметка не откривам повредата.
								
															
																															
																								
															Вчера пак се занимавах и подмених пръстена на откатното бутало - без ефект.
В остта за свредлото има втулка, в която стои парче подвижен шифт - буфер, който предава удара от откатното бутало към свредлото. Пред този щифт по посока ел.мотора има уплътнителен О пръстен. Как се сменя уплътнението там не мога да разгадая. Но ако там не уплътни въздуха е изфирясал към SDS захвата
Откатното бутало зъвършва с цилиндричен издатък с шийка. Тази шийка влиза в О пръстена във втулката и задържа откатното бутало при О пръстена.
Не мога и да си представя как става удара от пневматиката
 
 И в крайна сметка не откривам повредата.
 .
 . 
 
 
  за сега не заеква, но до кога ли
 за сега не заеква, но до кога ли