Естествено че се тубят и обороти и въртящ момент. То ако не се губеха щяха да правят винтовертите само на 3,6V че е по лесно. Сега, колко се губи всеки да си преценява. А на колегата fox_vt дето му сработва съединителя на позиция пробиване ще го посъветвам да си смени винтоверта, защото явно нещо не е в ред .
Определено не ми се спори , разбирам винтовера да е за 18в батерия ,че да има отражение, но ако бодито е за 14.4 и кабела да не е много тънък от автомобилния акумулатор, ще работи добре без спадове.
Преди време имах проблем с батерията на винтоверта си -14.4 . За кратко го ползвах със малко акумулаторче на 12в. С две кабелчета го подвързах , с малко тиксо го хванах към бодито , зареждането на акумулатора - с интелигентно за кола . И стана , пак мобилно и най-интересното : почна да работи доста дълго време с едно зареждане . Акумулаторчето беше подобно на това http://www.proton-bg.com/Article_Detail ... le_ID=3076 Та препоръчвам на колегата такъв бюджетен вариант , поне няма разнася кабел из работилницата си.