• 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
idunno - специалист
Съгласен съм със колегата stivemaster, още повече, че това разделение на една и две години е само защото повечето търговци знаят,че стоката им няма да изкара 2 години професионална употреба, освен това покриването на гаранционни искове е като да дадат от джоба, което веднага изостря отношенията с клиента.
Аз не съм се интересувал от гаранцията, защото марките, които ползвам досега винаги са я надхвърляли многократно, но пък и не съм ползвал откровени китайски продукти, за да кажа дали изкарват гагранцията си.
Едно е сигурно, гаранционното разделение само показва, че качеството на продуктите е ниско.Какво са две години?Направо е смешно.
Фирмите, които държат на името и на качеството, държат и на гаранциите.
stivemaster - майстор
Този търговец който работи с пъти печалба и се държи сравнително коректно, може да си позволи дори и това - върнах покупката на жена ми отпреди почти три години !!!!!! Машинка за почистване на заваляни топченца по трикотажните дрехи ,ако правилно се изразявам .Нещото струвало 9.99лв и просто Кауфланд му дали три години гаранция !!! Да ама 2-3 месеца преди края на този срок това нещо спряло да работи и жена ми я било срам да отиде да я представи за рекламация и отидох аз.Никакъв проблем - кредитно на информация и ресто на 9.99лв.,които разбира се превърнах в един кашкавал, за бялото си винце. :partyman:


ПП. Между другото Баумакс ни правят и отстъпка в размер на 10%, за фирма с клиентски карти, имали сме 5бр.Обзалагам се че Драгозов, само срещу тези 10% веднага ще обяви една година повече гаранция.
pansim - майстор
idunno написа:
Съгласен съм със колегата stivemaster, още повече, че това разделение на една и две години е само защото повечето търговци знаят,че стоката им няма да изкара 2 години професионална употреба, освен това покриването на гаранционни искове е като да дадат от джоба, което веднага изостря отношенията с клиента.
Колега по форум, ако знаеш колко си прав :partyman:
За съжаление това е истина за много шумно рекламирани стоки, не само заваръчни инвертори.
Нали иначе ще затворят завода в Китай, и китайките запояващи платки ща са гладни :)
Нека не се лъжем - качеството на стоките се е доста понижило като цяло, и това го знаят и производителя и търговеца.
Голям противник съм на подобен тип икономика, защото съсипва цялата планета. Това е огромно разхищение на природни ресурси и енергия, ама кой съм аз та да ме питат...само си пиша
Поне се опитвам това което аз правя да е на ниво над китайската ширпотреба. Отзивите засега са, че съм успял и това ме радва.
Последна промяна от pansim_old на съб фев 08, 2014 7:40 pm, променено общо 1 път.
dragozow - майстор
Не, не търсим клиентите на Баумакс определено, да си ядат кашкавала при тях. При нас пазаруват повече фирми. Пазаруват именно защото знаят че имаме всички части на склад и няма да чакат "да поръчаме". Баумакс нямат един ротор в склада, ние имаме. Там няма кой да ти каже как работи машината, купуваш кашон. Точно за клиенти, които ще се върнат след 3 години за 10 лева. Такива магазини работят на загуба, вижте Практикер как пийнаха вода. Вчера колегите ремонтраха една турбозолна машина направо в камиона на клиента, това никъде го няма. Повечето клиенти са стари, в смисъл през годините са си купували многократно какво ли не от нас. Та разделението на гаранцията го няма само в единици марки машини за професионално ползване, при нас също го има за машините наш внос.

Ташев е представител на Девалт в момента.
stivemaster - майстор
Не е Ташев и аз описах начина на ценообразуване.Баумакс разбира се не е сервиз нито на Макита нито на Метабо или Бош, за другите не знам .Във Варна, такива съответно са Сервиза на Баш майстора (от който съм много доволен) и този на Киров Бош (от който не съм и които са истински цифромани,никога повече няма да взема нещо което се обслужва при тях)
nenkolpfc - напреднал
Здравейте,
В по горните постове ставаше въпрос за гаранционните условия и това как стоят нещата законово.Понеже работата ми е такава,че познавам добре Закона за Защита на Потребителя (ЗЗП)ще се опитам да отговоря на спора.
Съгласно ЗЗП съществуват два вида гаранции:
- законова гаранция, покриваща отговорността на продавача (търговеца),
- търговска гаранция, предоставяна от производителя на стоката, която има характера на доброволно едностранно задължаване от страна на производителя към клиента и чието съдържание се определя изцяло от посоченото в гаранционната карта. Търговеца не е законово задължен да предостави такава гаранция.

Според ЗЗП юридическите лица не са потребители и не могат да се възползват от законовата гаранция.
Те могат да се възползват само от търговската ако им бъде предоставена такава,
затова при търговската гаранция правата на купувача са само и единствено тези, които са посочени в гаранционната карта и могат да се упражняват само при условията на гаранционната карта (срокове, ред за подаване на рекламация, оторизирани сервизи)

Надявам се да съм бил полезен.
Поздрави.
8180 - майстор
Колега nenkolpfc,
Доверявайки се на декларираната компетентност - Поздравления. :2thumbs:
stivemaster - майстор
За съжаление колега nenkolpfc и този закон е като всички други български пасквили - "много хубави, ама неприложими" това което имаш предвид е зверска врата у полето . Който трябва си е платил и сме му отворили тази врата.
Въпреки това обаче ще повторя, че гаранция на производителя няма фактически ,защото гаранцията е утежняване на цената и се съставя и калкулира от вносителя или търговския представител.Неслучайно една стока която е представена у нас с паралелен внос от няколко вносителя, може дори да няма гаранция или да има 3 години.
Примера е от HP Pavilion - лаптоп внос от САЩ преди три години ,фирма вносител в София - гаранция 3 години ,на лаптопа пише световна гаранция 2 години в Стемо ти казват този модел не се обслужва от нашата фирма.
dragozow - майстор
гаранция на производителя няма фактически
Напротив, има. Аз контактувам с много производители и всички дават гаранция. Заменят разни части, някои си събират счупените и ги гледат, после подобряват продукта и т.н. Например наскоро компресор ABAC с изгорял електродвигател след 2 дни. Предпазната решетка незатегната добре и от вибрациите се разхлабва още, задържа шайбата и става работата. При Abac такива неща са големи изключения, защото са най-големия производител на бутални компресори в света. Веднага изпратихме снимки, серийни номера и т.н. Оказа се че от тази партида има продадени и друга страна. Признаха всичко, сложихме нови електродвигател и решетка и клиента си го взе същия ден. Ние с тях се оправяме при следваща доставка. Всичко това си остава между вносителя и производителя и клиента не разбира за него. Случва се и при най-скъпите машини без значение от марката.
в Стемо ти казват този модел не се обслужва от нашата фирма
Това означава че не са оторизирани от производителя да го правят, нямат достъп до резервни части и ще загубиш гаранцията ако го отворят.

HP имат български офис и доста персонал в него:
http://www8.hp.com/bg/bg/contact-hp/contact.html
stivemaster - майстор
dragozow написа:
гаранция на производителя няма фактически
Напротив, има. Аз контактувам с много производители и всички дават гаранция. Заменят разни части, някои си събират счупените и ги гледат, после подобряват продукта и т.н. Например наскоро компресор ABAC с изгорял електродвигател след 2 дни. Предпазната решетка незатегната добре и от вибрациите се разхлабва още, задържа шайбата и става работата. При Abac такива неща са големи изключения, защото са най-големия производител на бутални компресори в света. Веднага изпратихме снимки, серийни номера и т.н. Оказа се че от тази партида има продадени и друга страна. Признаха всичко, сложихме нови електродвигател и решетка и клиента си го взе същия ден. Ние с тях се оправяме при следваща доставка. Всичко това си остава между вносителя и производителя и клиента не разбира за него. Случва се и при най-скъпите машини без значение от марката.
в Стемо ти казват този модел не се обслужва от нашата фирма
Това означава че не са оторизирани от производителя да го правят, нямат достъп до резервни части и ще загубиш гаранцията ако го отворят.

HP имат български офис и доста персонал в него:




Е нали и аз затова говоря бе колега ,че гаранцията е утежняване на цената и процент от нея всъщност не срок като цяло.



А за Стемо това ,аз го разбирам като официален представител а не като неофициален или случаен.Отказа от обслужване е типично български мурафет или просто измама че имат договор за представителство.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Тема "Esab Buddy Arc 180" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: