Съгласен съм със колегата stivemaster, още повече, че това разделение на една и две години е само защото повечето търговци знаят,че стоката им няма да изкара 2 години професионална употреба, освен това покриването на гаранционни искове е като да дадат от джоба, което веднага изостря отношенията с клиента.
Аз не съм се интересувал от гаранцията, защото марките, които ползвам досега винаги са я надхвърляли многократно, но пък и не съм ползвал откровени китайски продукти, за да кажа дали изкарват гагранцията си.
Едно е сигурно, гаранционното разделение само показва, че качеството на продуктите е ниско.Какво са две години?Направо е смешно.
Фирмите, които държат на името и на качеството, държат и на гаранциите.
Аз не съм се интересувал от гаранцията, защото марките, които ползвам досега винаги са я надхвърляли многократно, но пък и не съм ползвал откровени китайски продукти, за да кажа дали изкарват гагранцията си.
Едно е сигурно, гаранционното разделение само показва, че качеството на продуктите е ниско.Какво са две години?Направо е смешно.
Фирмите, които държат на името и на качеството, държат и на гаранциите.