cat-а е прав затягаш на нютонметрите на производителя: обикновенно 110-120нм и след 20км проверка. Не е нужно, а даже вредно презатягането. Преди няколко години на път Варна на кръговото младост южна дъга в един дъжд, леко го пропуснах, натиснах спирачка ама на мокрото не спях (грешка по Фройд - исках да напиша не спрях ама баш си спях
) и се хакнах в бордюра на кръговото (като минете от там ще видите за каква скала става дума
) . Е отървах се само със скъсаната гума (ХМ-а железна кола). не знам кой е стягал ама кръстатия ключ се откъсна на центъра. Едвам се справих.
И обратния случай. тълмо взех БХ-са и го дадох на едни пишман майстори (не става дума за нашия писал по горе
) и на път на лукойла на върха към Владая лява предна изхвърча в майна си райна при скорост около 100 (тогава нямаше ограничението, което е сега) е може и по малко ама малко. гей групата майстори не стегнали болтовете и търсих джантата по околностите половин час
. Обадих се на един от 'майсторите' и долетя гузен гузен- дигнахме и с по един болт от другите джанти се прибрах. Добре че бях с хидравличен Ситроен- това с друга кола си ... хидравликата компесира и не се строполяваш, а кротко се търкаляш 50м и спираш.
И вредно презатягане при ъглошлайфи. Затягаш съвсем леко. Презатегнеш ли после ходиш при комшия за помощ и отвъртате с водопроводен ключ и зор
Та другата седмица се загледах на Х20 прахосмукачката- жената оня ден ми се кара: още имаш пясък от морето август месец по седалките
. Па и за в къщи с тези кабеляци


И обратния случай. тълмо взех БХ-са и го дадох на едни пишман майстори (не става дума за нашия писал по горе


И вредно презатягане при ъглошлайфи. Затягаш съвсем леко. Презатегнеш ли после ходиш при комшия за помощ и отвъртате с водопроводен ключ и зор

Та другата седмица се загледах на Х20 прахосмукачката- жената оня ден ми се кара: още имаш пясък от морето август месец по седалките
