пон апр 13, 2020 12:28 pmPassa написа: След като зачетох ръководството на F4 което е сходно с всички нови модели видях от къде идва грешката че в турбо-дюзата се върти вътре "съчмата"...................................Не ме интересува какво си чел и какво си разбрал от четенето и какви съчми ти се въртя в главата. Дано да не са гюлета че става страшно.


Зяпай картиники и дано схванеш.

До сега не ми е попадала такава дюза която да е залепена според твоите твърдения по горе. Всичките са все разглобяеми.
След отстраняването на вътрешната завихряща дюза се вижда съчмата на основната пръскаща дюза и как стои нормално във корпуса на струйника. Както виждаш задния край не е точно в центъра.
Ето ти и основната дюза в цял вид дето ти обяснявам че е като тръбичка. На завихрящата дюза /зелената пластмаска/ както виждаш почти няма следи от износване къде е контактувала съчмата въпреки че в нормално състояние те се допират много лекичко. Това е така защото като се вдигне налягането и водата я избутва на пред и я уплътнява към отвора от пред на външния корпус.
На завихрящата дюза даже се виждат наклонените отворчета през които водата навлиза там и създава това въртеливо движение и кара задната част на дюзата да обикаля по вътрешната част на корпуса.
Ето ти оше по подробна снимка на дюзата. Под съчмата на някои има пружинка а на други просто парче някаква пластмасова еластична материя която да я избутва и да обира луфта в нормално състояние.
Ей ти и самата пръскаща част от дюзата.Сборна е от няколко елемента и тази в случая това черничкото от пред е накаква полиамидна пластмаса. Има месингови, керамики и квот се сетиш още. Всеки производител си прави каквото иска дори включая и дизайна на цялата тази въртяща се част. На тази се вижда дори мястото където контактува с корпуса и приплъзва.
Прикачен файл:
h.jpg (76.53 KиБ) Видяна 1915 пъти
Следва продължение защото не мога да качвам повече снимки на веднъж.
Последна промяна от lov на пон апр 13, 2020 10:02 pm, променено общо 2 пъти.