И на двата перфоратора и на лекия и на този с долноразположен мотор удара работи на пневматичен принцип 2 бутала в общ цилиндър го създават.На тези с долен мотор задвижването е с класически коляно-мотовилков механизъм,а на леките перфоратори е с ексцентричен механизъм,но пак се задвижва буталце.
При дрелките удара се предава директно,тоест колкото ни удря в ръцете,толкова удря и в бетона,от ударната дрелка на спарки съм доволен,за 6 и 8мм дюбели в бетон върши работа,а е значително по-лека от перфоратор.
При дрелките удара се предава директно,тоест колкото ни удря в ръцете,толкова удря и в бетона,от ударната дрелка на спарки съм доволен,за 6 и 8мм дюбели в бетон върши работа,а е значително по-лека от перфоратор.