чет дек 19, 2019 7:20 pmky-kyy написа:Не мога да я запаля на ЮПС. Това беше първият ми опит. Нито мога да я запаля на ЮПС нито мога да я поддържам вече запалена.чет дек 19, 2019 7:17 pmsokolov.91 написа:Просто релето, което изключва горелката, задейства по-бързо от релето, което включва инвертора. Няма начин, да не е това. Пробвай, както те пита колегата, дали само на юпс можеш да я запалиш
Аз те разбрах. Казах, че лесно мога да проверя времето за превключване ли е виновно за изгасва е на вече запалена горелка, като от страната на инвертор пусна пак мрежово напрежение и направя превключване от мрежа пак на мрежа вместо от мрежа на инвертор.
А мойто не е "пирамида".
Все си мисля, че ако сложа по-голям филтров кондензатор на изхода ще поеме пика на запалителни траф. Или поне се надявам.

 Не ми "ражда акъла" как да я пребориш тая запалка . Ако искаш електронни модули за ксенонови фарове - щ'и подаря два за моя сметка по Еконта ! Ако това те оправя ! Такава тема не трябва да свършва така зле !
 Не ми "ражда акъла" как да я пребориш тая запалка . Ако искаш електронни модули за ксенонови фарове - щ'и подаря два за моя сметка по Еконта ! Ако това те оправя ! Такава тема не трябва да свършва така зле !  
  

 Не зная какво да те посъветвам. По всичко личи, че електрониката в горелката, не харесва твоя юпс...
  Не зная какво да те посъветвам. По всичко личи, че електрониката в горелката, не харесва твоя юпс...