пет фев 07, 2020 1:36 pmsokolov.91 написа:Значи нашите от Бош. Тератерм са дистрибутор и вероятно отнасят рекламациите към Бош БГ.пет фев 07, 2020 1:23 pmТрифон П.Трифонов написа: Вчера мислех да питам какво се случва, че много време мина.Нашите от Терагерм. От Бош ги чакахме 15 дена да кажат, за 1 настройка в сервизното дето отговаряла за температурния хистерезис между паленията на горелката. Аз им викам: ,, добре де, ама това при положение, че котела пали в ECO режим, нали? А като не иска да пали тогава какво?“ И след една седмица: ,, Ами явно ще сменяме платка."
Нашите, от Бош, ли го решиха или оригиналните?
Кога ще се подменя платката?![]()
...освен ако наистина са ТераГерм- шегичка.
Друго е да си Еко. И моя си го настроих, макар още да изразходвам твърдите запаси.
Тествах 4 дни, да поддържа 19 градуса, разход 28 кубика, за 55 активно ползвана отопляема площ и още около 30, пасивно отоплявани, чрез топлозагуби през вътрешни стени.
Доволен съм.
Скорошна подмяна, Соколов!