Кой съвет не съм приел....? Е поне аз смятам, че обяснявам някои неща, а не отричам предложения и съвети!

съб мар 21, 2020 3:01 pm325 написа: .А основния проблем е, че при стартиране имат голям пусков ток и някои не си правят труда да го завъртят на максимални обороти преди да го пуснат и.....триака бумка. Трябва "дуракоустойчиво" решение!Димерите, които са набедени да регулират вентилатори включват на максимална мощност и въртейки ги на дясно намаляват оборотите.
съб мар 21, 2020 9:47 pmben84 написа:съб мар 21, 2020 3:01 pm325 написа: .А основния проблем е, че при стартиране имат голям пусков ток и някои не си правят труда да го завъртят на максимални обороти преди да го пуснат и.....триака бумка. Трябва "дуракоустойчиво" решение!Димерите, които са набедени да регулират вентилатори включват на максимална мощност и въртейки ги на дясно намаляват оборотите.
Това можеш да решиш, като размениш изводите на потенциометъра на твоя димер.
https://moby-bg.com/userfiles/productla ... t_1336.jpg
съб мар 21, 2020 9:47 pmben84 написа:съб мар 21, 2020 3:01 pm325 написа: .А основния проблем е, че при стартиране имат голям пусков ток и някои не си правят труда да го завъртят на максимални обороти преди да го пуснат и.....триака бумка. Трябва "дуракоустойчиво" решение!Димерите, които са набедени да регулират вентилатори включват на максимална мощност и въртейки ги на дясно намаляват оборотите.
Това можеш да решиш, като размениш изводите на потенциометъра на твоя димер.
https://moby-bg.com/userfiles/productla ... t_1336.jpg
съб мар 21, 2020 11:10 pmsstefanov написа: Не можеш да променяш толкова лесно оборотите на монофазен асинхронен двигател с накъсо свързан ротор, каквито вероятно са двигателите на абсорбера ти.В понеделник ще видя какви са вентилаторите и управленията....ще видя и устройството на тези със 4 степенното управление...и тогава ще го решавам впдвижение. Важното е да имам някаква насока.
Затова инверторите са с трифазен изход, защото трифазните двигатели позволяват такова управление.
съб мар 21, 2020 11:10 pmsstefanov написа: Не можеш да променяш толкова лесно оборотите на монофазен асинхронен двигател с накъсо свързан ротор, каквито вероятно са двигателите на абсорбера ти.А какво става ако такъв двигател се захрани с ток с друга честота, примерно 100 Hz.
Затова инверторите са с трифазен изход, защото трифазните двигатели позволяват такова управление.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: