Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
Passa - специалист
Ами този модел за вакум и налягане дали е по добре ? Прави и налягане. Мисля че е с ръчно напомпване. Може да тества системите в колата по налягане.
Изображение
Passa - специалист
Всъщност на Лидлската помпа накрайниците са гъвкави прозрачни шлаухки както на тази вакуумна помпа за спирачна течност така ли ?

Тази шлаухка се натиква в отвора на щеката за сондата за масло от където се източва ?
ESPACE - майстор
чет юли 30, 2020 12:20 amPassa написа:
Тази шлаухка се натиква в отвора на щеката за сондата за масло от където се източва ?

Такава е идеята, но при мен тя не проработи нещо. Ако си виждал професионалните апарати за смяна на масло с вакуум, там има голям набор от тръбички с различен диаметър и дължина. Просто трябва да намериш такава достатъчно твърда но и гъвкава донякъде, права и да я наставиш.
Passa - специалист
чет юли 30, 2020 7:41 amESPACE написа:
чет юли 30, 2020 12:20 amPassa написа:
Тази шлаухка се натиква в отвора на щеката за сондата за масло от където се източва ?

Такава е идеята, но при мен тя не проработи нещо. Ако си виждал професионалните апарати за смяна на масло с вакуум, там има голям набор от тръбички с различен диаметър и дължина. Просто трябва да намериш такава достатъчно твърда но и гъвкава донякъде, права и да я наставиш.
Видях помпата в Лидлската каталожна страница. 6 мм прозрачна гъвкава тръбичка. Същата като при вакуум помпата. Значи и тя може да тегли масло. Само разликата е в това че резервоара е 1 литър и трябва да се преточва на няколко пъти. Вакуума е по силен.

При теб вероятно щеката е жило и отвора е завъртян, поради което тръбето трудно се нанизва. На жената колата е с такава щека.
А не си ли пробвал да намажеш тръбето с масло и тогава да го намушиш ?
ESPACE - майстор
Явно става дума за друг вид помпа, моята няма резервоар. Купувал съм я преди около 5 години. Иначе при мен шлауха от помпата въобще не влизаше, нещо модифицирах, но не успях да намеря подходящата тръбичка и се отказах.
tarlyo - специалист
Такъв тип масльонка, дали няма да върши работа? То си е еднопосочна помпа и то за масло. Имам такава, ама не съм я пробвал още.
kuger - майстор
Вакуум не съм ползвал, но за обезвъздушаване спирачките на Москвето ползвах помпата за гуми. Един нов маншон за ябълковидните болтове и маркуча от помпата в него. Нахлузен в/у отвора на казанчето и подавам по малко. Внимавам да не се изпразни резервоарчето и се справям сам. Без помпене с педала.
Последната помпа предлагана от ЛИДЛ, за масло и гориво си я купих, но ще става част от проект за преточване на зеле. С автоматика естествено. Докато изкара. Не я знам вътре как е, дали като водното охлаждане на извънбордовите /с гумена перка/, дали с пластини като тия за въздушни тромби не знам, някога ще я разпарчатосам от любопитство.
ESPACE - майстор
ср юли 29, 2020 6:02 pmlov написа:
ср юли 29, 2020 5:42 pmESPACE написа:
Моята смуче. Директно шлауха на щуцера. Все си мислех че е зъбна, вероятно греша. Ще я погледна като се сетя.
Гарантирам защото съм отварял даже няколко. Е не от любопитство. :lol:
И понеже ги почнахме най честия дефект при тях е изгорял стопяен предпазител който е на едното кабелче скрит с термосвиваем шлаух. :-D Случва се като се дърпа антифриз или вода и после се остави да ръждяса и запече.
Абсолютно си прав, както винаги. Респект. =D>
Прикачен файл:
2020-07-31_120445.jpg
mikluho - специалист
Ето го моето решение :-D

Само да не ви се карат домашните за вакума :mrgreen:



С ръчната помпа за вакума ми омаляват ръцете.
Винаги съм го правил по традиционният начин- с помпене на педала, който след като втвърди подпирам с парче летвичка на седалката. При автомобили с АБС редът е различен. Най добре е да се намери сервизното на съответния автомобил.

Тема "Обезвъздушител за спирачки" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: