Ами този модел за вакум и налягане дали е по добре ? Прави и налягане. Мисля че е с ръчно напомпване. Може да тества системите в колата по налягане.


чет юли 30, 2020 12:20 amPassa написа: Тази шлаухка се натиква в отвора на щеката за сондата за масло от където се източва ?
чет юли 30, 2020 7:41 amESPACE написа:Видях помпата в Лидлската каталожна страница. 6 мм прозрачна гъвкава тръбичка. Същата като при вакуум помпата. Значи и тя може да тегли масло. Само разликата е в това че резервоара е 1 литър и трябва да се преточва на няколко пъти. Вакуума е по силен.чет юли 30, 2020 12:20 amPassa написа: Тази шлаухка се натиква в отвора на щеката за сондата за масло от където се източва ?
Такава е идеята, но при мен тя не проработи нещо. Ако си виждал професионалните апарати за смяна на масло с вакуум, там има голям набор от тръбички с различен диаметър и дължина. Просто трябва да намериш такава достатъчно твърда но и гъвкава донякъде, права и да я наставиш.
ср юли 29, 2020 6:02 pmlov написа:Абсолютно си прав, както винаги. Респект.ср юли 29, 2020 5:42 pmESPACE написа: Моята смуче. Директно шлауха на щуцера. Все си мислех че е зъбна, вероятно греша. Ще я погледна като се сетя.Гарантирам защото съм отварял даже няколко. Е не от любопитство.![]()
И понеже ги почнахме най честия дефект при тях е изгорял стопяен предпазител който е на едното кабелче скрит с термосвиваем шлаух.Случва се като се дърпа антифриз или вода и после се остави да ръждяса и запече.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: