Малко късно се включвам, а и не разбрах дали питащият напълно се е "оправил".
Играл съм я тази игра и скромният ми опит показва следното:
1. Дюзите за метан (централно снабдяване) са с ок. 4х по-големи отвори (по памет - мога да дам числа, но почти съм сигурен, че ги има в цитираната инструкция поне като номера).
Практически е невъзможно да се регулират добре за пропан-бутан.
2. Ако не могат да се намерят не е трудно да се изработят от добър стругар. Проблемът са отворите, които са под 1 мм. При мен например от комплекта за метан-котлон пасна на пропан-фурна. Моите бяха руски и числата върху дюзите съответстваха на части от милиметъра за отвора.
3. Всичко е доста елементарно, ако се четат инструкциите и се намерят (изработят) дюзите.
4. След замяната, количеството въздух се регулира до син пламък и приятен равномерен звук, чрез клапите - разл. вариации от показаното при Емо. Нормално настройката става с отстранен капак (горен за котлоните и долен за фурна).
Ако дълго са работили неправилно, не е лошо да се почистят дребните отвори на горелката с телена четка.
При мен добър ефект се постигна (случайно установено), като облях нагорещения елемент със студена вода, но това на риск - зависи от метала, да не се сцепи. Просто исках да охладя за да почистя, а всичко се отми само.
П.П. Пропанът и бутанът у нас се смесват в различни съотношения зиме/лете заради автомобилите. Не съм чувал от това да се влияе съществено цената.
По норматив някой от семейството би трябвало да е преминал курс за експлоатация на такива уреди.
Важно отичие по безопасността на двата варианта е, че пропан-бутанът е по-тежък от въздуха, а метанът - обратното. Респективно, ако се предвиждат някакви аварийни отвори срещу теч, това трябва да се съобрази. Също и съхранението на уреди и бутилки. Пропан-бутанът е забранен под кота "0" по тази причина.
МНЕНИЕТО Е НА ЛЮБИТЕЛ - МОЛЯ ДА СЕ ПРИЕМА САМО НАСОЧВАЩО И ДА СЕ ПРЕПРОВЕРИ !!
НЕ ВИКАЙТЕ ДЯВОЛА В КЪЩИ !!
Играл съм я тази игра и скромният ми опит показва следното:
1. Дюзите за метан (централно снабдяване) са с ок. 4х по-големи отвори (по памет - мога да дам числа, но почти съм сигурен, че ги има в цитираната инструкция поне като номера).
Практически е невъзможно да се регулират добре за пропан-бутан.
2. Ако не могат да се намерят не е трудно да се изработят от добър стругар. Проблемът са отворите, които са под 1 мм. При мен например от комплекта за метан-котлон пасна на пропан-фурна. Моите бяха руски и числата върху дюзите съответстваха на части от милиметъра за отвора.
3. Всичко е доста елементарно, ако се четат инструкциите и се намерят (изработят) дюзите.
4. След замяната, количеството въздух се регулира до син пламък и приятен равномерен звук, чрез клапите - разл. вариации от показаното при Емо. Нормално настройката става с отстранен капак (горен за котлоните и долен за фурна).
Ако дълго са работили неправилно, не е лошо да се почистят дребните отвори на горелката с телена четка.
При мен добър ефект се постигна (случайно установено), като облях нагорещения елемент със студена вода, но това на риск - зависи от метала, да не се сцепи. Просто исках да охладя за да почистя, а всичко се отми само.
П.П. Пропанът и бутанът у нас се смесват в различни съотношения зиме/лете заради автомобилите. Не съм чувал от това да се влияе съществено цената.
По норматив някой от семейството би трябвало да е преминал курс за експлоатация на такива уреди.
Важно отичие по безопасността на двата варианта е, че пропан-бутанът е по-тежък от въздуха, а метанът - обратното. Респективно, ако се предвиждат някакви аварийни отвори срещу теч, това трябва да се съобрази. Също и съхранението на уреди и бутилки. Пропан-бутанът е забранен под кота "0" по тази причина.
МНЕНИЕТО Е НА ЛЮБИТЕЛ - МОЛЯ ДА СЕ ПРИЕМА САМО НАСОЧВАЩО И ДА СЕ ПРЕПРОВЕРИ !!
НЕ ВИКАЙТЕ ДЯВОЛА В КЪЩИ !!