• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
montoya - майстор
Не се занимавайте с глупости с които рискувате човешки живот.
Пробиването на око или с шаблон, освен че ще развали баланса на диска, сигурно и ще разкали заради нагряването участъците около дупките, вероятноста за спукване между отворите както каза колегата над мен е много голяма.
Хората са ги изчислили за екстремно спиране и така надупчени дисковете "ядат"накладките твърде бързо, пък ефикасността при градско шофиране е бих казал сведена до минимум.
А па кви боклучиви дискове продават не е истина. В мазето имам точно 4 комплекта дискове на километраж от 1500 до към 2500км. и всичките са криви. Ако ги разпробия сигурно и 500км нема да изкарат.
Редно е да споделя, че съм спазил всички изисквания за монтажа и употребата на нови дискове и естествено накладки след монтажа им, като по принцип съм такъв шофьор който не товари спирачките.
П.С На едно приятелче му гръмна преден спирачен диск и единственото което го спаси е че караше с 50км/ч, диска който се счупи беше десен и канавката беше близо.
maxuel82 - специалист
:-D След тези мнения направо се отказвам да ги дупча само ще си купя нови и ще си ги сложа :-D
Johny - майстор
maxuel82 написа:
:-D След тези мнения направо се отказвам да ги дупча само ще си купя нови и ще си ги сложа :-D
Би ли казал какво очакваш да постигнеш, като монтираш тези дискове?
montoya - майстор
Johny написа:
maxuel82 написа:
:-D След тези мнения направо се отказвам да ги дупча само ще си купя нови и ще си ги сложа :-D
Би ли казал какво очакваш да постигнеш, като монтираш тези дискове?
По честа смяна на накладките :)
Pavkata_svt - специалист
А дали караш такава кола която има потенциал да натовари спирачките така че да усетиш ефекта от перф.дискове?И дали стилът ти на каране заслужава такива дискове?Иначе си губи ефекта.Ако искаш да спираш повече,постигаш го и със серийни дискове и накладки FERODO DS 3000или DS 2500.
solo5 - майстор
Johny написа:
Би ли казал какво очакваш да постигнеш, като монтираш тези дискове?
най-вероятно да си направи ментаци на някои производствено дупчени :roll:




P.S. в БГ могат да се видят REMUS на жигули, BMV емблема на трабанче и т.н.
perko - специалист
това не е за охлаждане, а за "почистване" от прахта на феродото и разни боклуци и вода. Дисковете с охлаждане са двустенни, като между двете стени има едни лопатки, които действат като вентилатор и карат въздуха да циркулира бързо.
Изображение
Изображение
На мойта кола са такива но са без отвори и канали, и от там знам, не че съм голям спец по тунинга.
Но наистина, скоростта с която се върти тоя диск и напреженията при спиране са много големи, така че не си прави експерименти защото наистина е опасно.
25th Hour - специалист
Тук се връзват 2 теми. Охлаждането и очистването на диска и колко спира. Вентилираните дискове поне на теория запазват качествата си при по интензивни режими на спиране. Но не е само това. Да не кажа голяма приказка, но дори не е най- важното. Размера на диска е ключов например или колко бутални са спирачните апарати. Колкото по големи са дисковете и по качествени спирачните апарати / съпорти/ толкова по- добре спира. Това се комбинира с по- голяма или поне изменена спирачна помпа, качествени накладки, качествена спирачна течност и.т.н.

Дупченето на дискове е огромна глупост.
  • 1
  • 2

Тема "Перфорирани дискове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: