• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 36
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
bigdragon - майстор
пон окт 19, 2020 11:11 pmSoviet_Soldier написа:
.....работил в Коми и имаше Тайга-245 вероятно от там я е взимал, защото в България такава резачка друг път не съм виждал. Тайгата е реално четав съветски инструмент, с който бих работил. Дружбата тежи много и с нея си е мъка.
Хайде спри се бе човек.
Тайга-245 е толкова съветска, колкото ти си съветски войник...
Аман от русомани.
Soviet_Soldier - специалист
пон окт 19, 2020 11:39 pmbigdragon написа:

Хайде спри се бе човек.
Тайга-245 е толкова съветска, колкото ти си съветски войник...
Аман от русомани.
Много си зелен и се обаждаш за неща, от които не разбираш. Точно си е съветска, а това китайче, дето ми го пращаш е съвременна изгъзица. Ето ти истинска съветска Тайга-245


Свикнал съм ви на русофобите, че имате навик да говорите за неща, от които не разбирате. :wink:
bigdragon - майстор
Тайга 245 комплектовались японскими карбюраторами фирмы Walbro.
Това го пише тук


А то: Walbro е основана през 1950 г. във Фентън, Мичиган от Walter E. Walpole. Walbro е световен лидер на пазара в системите за управление на двигатели и горивни системи...
Soviet_Soldier - специалист
вт окт 20, 2020 12:10 ambigdragon написа:
Тайга 245 комплектовались японскими карбюраторами фирмы Walbro.
Това го пише тук


А то: Walbro е основана през 1950 г. във Фентън, Мичиган от Walter E. Walpole. Walbro е световен лидер на пазара в системите за управление на двигатели и горивни системи...
И това е за китайската резачка информация сигурно. Съветската е с карбуратор КМП-100УС. Ето го, на него всичко на кирилица даже е написано и не е производство на Walbro. Те и след разпада на СССР известно време ги произвеждат, тогава може и да са комплектовали с други карбуратори, но типично съветската си е с КМП-100УС.
Изображение
пон окт 19, 2020 11:11 pmSoviet_Soldier написа:


Бойче, соц возилата още са си по пътищата. ...
Да Бойче, ний крави пасяхми, ма сега гъби берем и конските капаци не ги сваляме. Ако не беше ти, ехееее!
Andri01 - майстор
"Войничето" така и не разбра,какво исках да му кажа с примера за Трабанчето и започна с " ама вие защо биете негрите..."! Карай,здраве да е. Който има пари и акъл, ще си купи верига за 50 лв, / Мерцедес/ който ги няма- за 20лв. / Трабанче/. Въпрос на акъл. :) :partyman:
П.С.: Те и колите им толкова са "отечествени" : https://fakti.bg/avto/58545-osobenosti- ... lagiatstvo
Soviet_Soldier - специалист
вт окт 20, 2020 8:29 amAndri01 написа:
"Войничето" така и не разбра,какво исках да му кажа с примера за Трабанчето и започна с " ама вие защо биете негрите..."! Карай,здраве да е. Който има пари и акъл, ще си купи верига за 50 лв, / Мерцедес/ който ги няма- за 20лв. / Трабанче/. Въпрос на акъл. :) :partyman:
Който има акъл няма да си купи S-класа за да я ползва, като такси. . . .
Тия дето нямат пари обичайно ги харчат за излишни неща. Хората с пари и акъл взимат това, което им е нужно, а заделеното го инвестират в нещо смислено.

Така е, не са отечествени, а взимат най-практичните образци от Форд, Фиат и други. Хората са били разумни, вместо да вкарват милиарди за да откриват топлата вода за втори път, с парите политат в космоса, изстрелват първият изкуствен спътник, създават първата навигационна система, първата АЕЦ, първият свръхзвуков пътнически самолет . . . това са разумните хора, а не кат Ганя. Той може покрив да няма над главата си, но е обезателно да се прави на интересен със БМВ или Мерцедес, купен с последните пари. Въпрос на манталитет . . .
Chefo77 - майстор
Не, не вземат, а крадат. Хайде стига глупости, никой нормален човек не предпочита руското производство пред нормален европейски автомобил. Изключвам единиците, за които е някаква страст. Всички руски недомислици са крадени идеи от мръсния лош Запад, пресъздадени зле. Хайде да не се пънат русофилите (към които частично спадам и аз) да ми обясняват колко велико е съветското (руско) производство. В момента, в който се качиш на друг автомобил, разбираш къде е истината.
вт окт 20, 2020 9:08 amSoviet_Soldier написа:
вт окт 20, 2020 8:29 amAndri01 написа:
"Войничето" така и не разбра,какво исках да му кажа с примера за Трабанчето и започна с " ама вие защо биете негрите..."! Карай,здраве да е. Който има пари и акъл, ще си купи верига за 50 лв, / Мерцедес/ който ги няма- за 20лв. / Трабанче/. Въпрос на акъл. :) :partyman:
Който има акъл няма да си купи S-класа за да я ползва, като такси. . . .
Тия дето нямат пари обичайно ги харчат за излишни неща. Хората с пари и акъл взимат това, което им е нужно, а заделеното го инвестират в нещо смислено.

Така е, не са отечествени, а взимат най-практичните образци от Форд, Фиат и други. Хората са били разумни, вместо да вкарват милиарди за да откриват топлата вода за втори път, с парите политат в космоса, изстрелват първият изкуствен спътник, създават първата навигационна система, първата АЕЦ, първият свръхзвуков пътнически самолет . . . това са разумните хора, а не кат Ганя. Той може покрив да няма над главата си, но е обезателно да се прави на интересен със БМВ или Мерцедес, купен с последните пари. Въпрос на манталитет . . .
Пауза за аплодисменти!
Soviet_Soldier - специалист
вт окт 20, 2020 9:57 amChefo77 написа:
Не, не вземат, а крадат. Хайде стига глупости, никой нормален човек не предпочита руското производство пред нормален европейски автомобил. Изключвам единиците, за които е някаква страст. Всички руски недомислици са крадени идеи от мръсния лош Запад, пресъздадени зле. Хайде да не се пънат русофилите (към които частично спадам и аз) да ми обясняват колко велико е съветското (руско) производство. В момента, в който се качиш на друг автомобил, разбираш къде е истината.
Какво ще рече "друг автомобил", при положение че първите москвичи всъщност са 100% западен автомобил Опел? Получават оборудването на завода под формата на репарации след ВСВ. Заводът ВАЗ в Толиати го строят италианци, ВАЗ-2101 всъщност е 100% западен автомобил Фиат 124, но той НЕ е краден, а е лицензионно производство в замяна на малки пътнически самолети ЯК-40. Фиат-124 го произвеждат по ония времена и испанците, пак по лиценз, като Сеат-124. Имали са и подобни преговори с Рено, но поради политически причини французите отказват да им дадат лиценз за производство. Автомобилът е бил хечбек външно наподобяващ Москвич Алеко. В СССР никога автомобилната индустрия не е била приоритет, просто са взимали практични и доказали се западни образци, което е значително по-евтин вариант за народа, отколкото да се влагат милиарди за разработки от нулата. Хората по ония времена са имали други виждания относно разумното използване на парите на народа.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 36

Тема "Резачка за дърва" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: