• 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 36
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Soviet_Soldier - специалист
вт окт 20, 2020 8:06 pmkr1100 написа:

Виж по темата : моторен трион от ВСВ /втората свет. война/ на Щил . Е обслужваш персонал 2 ма войника. Че даже и работо и след поне 70г. Има клип в тубата.
Андреас Щил, доколкото си спомням патентова първите верижни триони с електрически и бензинов двигател за рязане на дърва през 20-те години на миналия век. А първият верижен трион, който е бил с медицинско предназначение датира от 18-ти век.

Изображение
вт окт 20, 2020 8:10 pmkr1100 написа:


В ти го довърши. :-D Както са почнали в началото на 70 те години така си карат и до след новия век...Как да няма развитие бре- има по някоя лайстна в +
С фрази, като "ти го довърши" имам чувството, че съм в група на 5-ти клас. . .
Всеки човек с елементарна обща култура знае, че ВАЗ паралелно с 2105 се произвеждат други горе-долу актуални модели за времето си. Тя и G-класата на Бенц се произвежда на една база от 70-те чак до преди няколко години, и какво? Много чудно, като се продава и печелят от даден модел и 100 години ще го произвеждат, какво ги еня, че е морално остарял автомобил? Това е грижа на потребителите, те да мислят какво търсят.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тотално съм довършен реално, до бива липса на елементарна обща култура, тук оставам потресен!
Последна промяна от Soviet_Soldier на вт окт 20, 2020 8:28 pm, променено общо 1 път.
nikolson - майстор
Тая резачка от снимката е отдавна и са режели много други неща с нея. И е "английски" патент. Колкото до руския лекар и апарата за кръвно, това са различни неща. Апаратът не е създаден от руския лекар. Той само открива сърдечните тонове.
Chefo77 - майстор
Soviet_Soldier написа:
... Защото те са вкарани и се продават незаконно и никой не ги дава с гаранция, докато брандове, като Daewoo, Raider и подобни продават тази техника регламентирано с гаранция и не им е изгодно да продадат нещо, което след това трябва да ремонтират многократно.

Много грешиш. Посочените почти не ги ремонтират, колкото изкарат - изкарат, иначе сменят. Ако могат да те изкарат виновен - и не сменят.

Soviet_Soldier написа:
... В момента по нашите пътища все още се трудят тия работяги на по 30+ годишна възраст, което според мен е показател за прилично качество. Като минус при съветските автомобили съм забелязал, че гният, явно не са галванизирани, но тук иде реч за образци на повече от 30 години. Че някои западни образци до средата на нулевите години произвеждаха пълни гнилочи, като Мазда 6 и Мерцедес W210. И остава да търсим кусур, че гниел на Фиат-124, дето излиза в началото на 60-те . . .


Отново грешиш. В момента, в който дадеш на някой да подкара Ман, Даф, Волво и т.н., ще засилят и Газки, и Зилове в първото дере, дори няма да опитат да го върнат на вторични. И комбайните Нива бяха "голямата работа", ама като се появи на село първия Claas, рязко спряха да правят от две една и да ремонтират Нивите... На Лада и сие единственият плюс са смешните цени на частите. Дори и при масова употреба с качествените части, масла и горива великите съветски образци трудно стигаха 100 000 км без основен ремонт, не се сещам да има нормален автомобил, на който това се налагаше и налага преди 250-300 000 ... Това, че на третата-четвъртата година ръждясваха не го броя изобщо.

Soviet_Soldier написа:
Аз лично, като видя стар съветски автомобил и се радвам, навяват ми спомени от детството. Вуйчо ми на времето имаше ГАЗ-21, баща ми Москвич 412, времената бяха коренно различни от сега.

Бъркаш носталгията с фактите. Аз също се кефя като видя стар съветски автомобил. Но не е защото е прекрасен, а защото е свързан с миналото. А за миналото почти винаги е приятно да си спомниш :wink:
dragozow - майстор
Не знам, но нещо ладите не се харчат много на свободния пазар. Ако нямат някой патент или нещо на готово са все умрели. Та ако и резачката е чисто руска разработка ще е цялата от чугун и ще тежи 20 кила. Тайга и Дружба(руските, а не сегашните китайци) са ги купували единствено, защото не са имали достъп до хубави машини заради затворения пазар. Да не мислите, че в Канада по това време са се избивали за руски резачки?
Soviet_Soldier - специалист
вт окт 20, 2020 8:28 pmChefo77 написа:

Много грешиш. Посочените почти не ги ремонтират, колкото изкарат - изкарат, иначе сменят. Ако могат да те изкарат виновен - и не сменят.
Не съм съгласен. По тая логика всичко живо ще отказва гаранции. Обръщал съм се към КЗП и си вършат работата отлично спрямо далеч по-крупни компании. Точно верижен трион не съм давал за ремонт, но мой приятел преди няколко месеца си даде ъглошлайфа на Райдер и му го ремонтираха без каквито и да е въпроси и проблеми.

Има си при верижните триони определени признаци, по които се прави заключение, дали вината е на клиента или е фабричен дефект. Ако примерно маркучетата са напукани, семеринги или други гумени изделия, това си е чисто гаранционен случай. Същото двигателя се диагностира лесно по драскотините на цилиндъра, ако е от страната на заглушителя е от прегряване, ако е от всички страни е поради липса или недостатъчно масло и подобни. Ако коляновия вал има луфт или лагерите са заминали също е гаранционен случай. Има си тънкости, по които може да се определи дали вината за възникване на неизправност е на клиента или на производителя. Случва се да изскочат зегерките и да надерат цилиндъра, това пък е лоша сглобка и пак гаранционен случай. Всички тия неща се проверяват лесно.

Иначе реално крупни брандове се опитват да отбиват номера с гаранцията, но това може да им се получи с човек, който не умее да си търси правата. По-добре да си извършат гаранционния ремонт, който ще им струва под 50лв, отколкото да им наложат сериозни санкции. Не сме 90-те години и с шмекерлък не става.
вт окт 20, 2020 3:57 pmSoviet_Soldier написа:

Днес и жените и колите са пластмасови и много си приличат, едната е 100лв на час в сервиза, а другата 100лв. на час в леглото. :lol:
Пък ний спестихме, макар с по някой друг мазол от ремонти и...Оня ден съм фърлил 100 кинта бакшиши у кръчмата- ужас!
До преди малко знаех, че имахме 12так, пък то било 412си.
Ае срий са ве! Отворен си кат вкиснала бира.
На краставичари краставици не можеш да продаваш. Масло ли буташ ,не та знам, ама тука никого с нищо не учиш, а само се тикаш с клипове и цитати.
На някой да помогна да си оправи проблема с резачката? Сладкодумно е лесно локуми да разтягаш.
Два пъти те каня да си премерим практически знанията. Форумно събитие, с веселба накрая.

Ти да не си с маникюр, че са пазиш толко?
Soviet_Soldier - специалист
вт окт 20, 2020 8:54 pmТрифон П.Трифонов написа:
вт окт 20, 2020 3:57 pmSoviet_Soldier написа:

Днес и жените и колите са пластмасови и много си приличат, едната е 100лв на час в сервиза, а другата 100лв. на час в леглото. :lol:
Пък ний спестихме, макар с по някой друг мазол от ремонти и...Оня ден съм фърлил 100 кинта бакшиши у кръчмата- ужас!
До преди малко знаех, че имахме 12так, пък то било 412си.
Ае срий са ве! Отворен си кат вкиснала бира.
На краставичари краставици не можеш да продаваш. Масло ли буташ ,не та знам, ама тука никого с нищо не учиш, а само се тикаш с клипове и цитати.
На някой да помогна да си оправи проблема с резачката? Сладкодумно е лесно локуми да разтягаш.
Два пъти те каня да си премерим практически знанията. Форумно събитие, с веселба накрая.

Ти да не си с маникюр, че са пазиш толко?
Това кво е бре? Не е ли 412? https://auto.blitz.bg/retro/moskvich-41 ... lya-na-bmw

Може ти да се скриеш щото си само на празни приказки, но на знания си нула. Отворен съм щото мога да си го позволя с интелектуалци, като теб, доста ми е лесно.
Ти за къв се имаш да казваш, кой какво учи и какво не учи, кой какво разбира и не разбира, кой какво може и не може?
Като гледам локумите разтягаш ти. Човекът като пита за маслото му пишеш някакви фантасмагории, докато аз за разлика т теб му дадох точна информация.

Какво ме каниш бе, момче? Занимаваш ме с глупости, нито съм влогър нито съм толкова прост да си мисля, че като ида в гаража и запаля резачката и отрежа някое дърво ще получа някакъв особен респект. Това и 12 годишно хлапе може да го направи. Стига като свекърва само ми суфлира с общи приказки и нулева аргументация. Да пращам клипове и линкове, аз за разлика от теб като споря аргументите ми са доказани черно на бяло, а не с общи приказки и гръмки фрази.

И не мисли, че ако си падаш по маникюра всички сме като теб. Аз от такива не особено мъжки процедури, дето коментираш не се вълнувам.
вт окт 20, 2020 9:04 pmSoviet_Soldier написа:
Ти май не са усещаш и като та гъбаркат.
Аз може и да не знам, ма колко мотори и кък ги събрах, с тия пусти ръце- къде съветски, къде френски?!
Айдееее, айде у лево, че да не заставаме и до количката с инструменти!
Никъф та няма.
...е, освен да Гуглиш.
Механотехникума е много важеееен, салага, Много. Натам е лесно. Не са проблем ни резачки, ни коли...Други работи са определящи при изборът.

Бе що ли много не ти вярвам?!

Я изкарай от гугъл поредността на запалване на 130 или 131, че съм забрайл!
То отдавна бях в армията, та нормално е. Тогава беше важно да знам, защото тебе та нямаше по полигоните.
Особености и различия при поредността на 6 цилиндровите редоваци и защо БМВ създадоха най балансираният такъв, в Света, през далечната 84та ли беше в дисагите на тати?

А, сега гледам една, сякаш не е руска Тайга, за 200 лева, с която дават пила за почистване. Ко да ѝ чистя на една резачка с пилата?! Аз си имам компресор. Питам та сериозно.

Хм, нета ли ти е бавен?! Или моя бърз?!!!!! На мобилен съм ве, ща пребия и с нет, не та ли е срам?!

И компютърът ти Райдър, ясно.
Soviet_Soldier - специалист
вт окт 20, 2020 9:17 pmТрифон П.Трифонов написа:
вт окт 20, 2020 9:04 pmSoviet_Soldier написа:
Ти май не са усещаш и като та гъбаркат.
Аз може и да не знам, ма колко мотори и кък ги събрах, с тия пусти ръце- къде съветски, къде френски?!
Айдееее, айде у лево, че да не заставаме и до количката с инструменти!
Никъф та няма.
...е, освен да Гуглиш.
Механотехникума е много важеееен, салага, Много. Натам е лесно. Не са проблем ни резачки, ни коли...Други работи са определящи при изборът.

Бе що ли много не ти вярвам?!

Я изкарай от гугъл поредността на запалване на 130 или 131, че съм забрайл!
То отдавна бях в армията, та нормално е. Тогава беше важно да знам, защото тебе та нямаше по полигоните.
Особености и различия при поредността на 6 цилиндровите редоваци и защо БМВ създадоха най балансираният такъв, в Света, през далечната 84та ли беше в дисагите на тати?

А, сега гледам една, сякаш не е руска Тайга, за 200 лева, с която дават пила за почистване. Ко да ѝ чистя на една резачка с пилата?! Аз си имам компресор. Питам та сериозно.

Хм, нета ли ти е бавен?! Или моя бърз?!!!!! На мобилен съм ве, ща пребия и с нет, не та ли е срам?!
Не ми е бавен нета, просто вечерям и се чудя на поведението ти.
Бойче, ти съвсем се пренесе в друго измерение. Това не е форумът на собствениците на БМВ или на ЗИЛ (ако изобщо има такъв). Мога да ти кажа много неща на тая тема, като как се подготвя АК 7,62х39 за безшумна и безпламенна стрелба, как се отклоняват гранати от сорта на ПГ-7В от вятъра и защо, ама не му е тук мястото за подобни диалози. Темата е "Резачка за дърва", както предполагам виждаш.

Ако ми говориш за китайска резачка, тая пила уж е за веригата, но повечето са меки и не стават. Аз имам комплект на Щил за стъпка .325 с направляващите.
вт окт 20, 2020 9:42 pmSoviet_Soldier написа:
Ма стига си цитирал, с чаршафите, като новобранец- всички сме ги чели!
Сега да ти припомня ли лиричните отклонения, в темата за резачки, през обясненията за бизнес, маркетинг, лицензи автомобилостроене...?

Питах те какво да чистя, а те какво да точа с тъпата пила. Нали темата е за резачки, та ми е важно.

Какво да чистя с пилата?

Ясно е, ма питай Гошо, може той да разбере какво търсиш!

Бойче, дипломата ми е за завършено военно образование, а пагоните си получих лично от Добри. По късно съм служил и при Спартак.
Просто настъпи мина.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 36

Тема "Резачка за дърва" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: