

нед ное 15, 2020 6:50 pmпишман_майстор написа: Не изпразвай тотално остатъка от гориво в системата. Ще имаш трудности напролет.Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
нед ное 15, 2020 7:33 pmkoveslav написа:Явно за това досега съм нямал проблеми.нед ное 15, 2020 6:50 pmпишман_майстор написа: Не изпразвай тотално остатъка от гориво в системата. Ще имаш трудности напролет.Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
нед ное 15, 2020 7:33 pmkoveslav написа:В инструкциите за експлоатация ясно е написано, че горивото се излиза, а останалото в карбуратора трябва да се доизгори. Точно бензинът влияе вредно на разни мембрани, маркучета и други гумени изделия. Каква е логиката той да стои дълго в контакт с тях? Отделно той с времето изветрява дори и от там, но маслото в него си остава, в резултат на това може да се прилепят мембраните. Така действам с всичките си двутактови бензинови инструменти и не съм имал подобни проблеми.
Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
нед ное 15, 2020 7:46 pmТрифон П.Трифонов написа: Няма вариант платната да не остават сухи, освен ако се ползва като такси.Достатъчно е да има бензин в резервоара на резачката,той се изпарява и разширява от температурните промени в помещението и по всмукателната тръба нагоре се качва ако не течност,то поне концентрирани бензинови пари,които са достатъчно добър разтворител и поддържат карба да не изсъхва и да не се спича.Ако пък чат пат,когато минаваш през помещението на няколко месеца припомпваш и праймера съвсем няма да имаш дертове..Поне моята бенз. машина откак имам електрическата бездейства и я поддържам точно по този начин.Последния път се наложи да я ползвам сед близо тригодишен престой,излях старото гориво,налях новото,пирпомпих праймера да качи прясно гориво и си запали точно на третото дърпане,точно както палеше студена и преди престоя.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: