Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
elviris - помощник
Здравейте,имам двигател HATZ E 89FG-191g.Въздушно охлаждане,едноцилиндров,дизел.
Двигателят е с манивела(но) запалване,декомпресор.Трудно пали.
Когато решим да го стартираме:декомпресор,старт спрей,факла и само изкарва сурова нафта––(бял дим).
Имате ли решение на проблема??? При свалена дюза и завъртане на манивела нафтата излиза на мъгла....
elviris - помощник
нед яну 24, 2021 9:18 amelviris написа:
Здравейте,имам двигател HATZ E 89FG-191g.Въздушно охлаждане,едноцилиндров,дизел.
Двигателят е с манивела(но) запалване,декомпресор.Трудно пали.
Когато решим да го стартираме:декомпресор,старт спрей,факла и само изкарва сурова нафта––(бял дим).
Имате ли решение на проблема??? При свалена дюза и завъртане на манивела нафтата излиза на мъгла....
https://prikachi.net/image/XcBSG
kozl - майстор
Най-вероятно компресията при нагнетяване на гориво е ниска. От това страдат всички дърти дизели с поизносени двигатели. Спада им компресията.
Когато в системата има декопресор и той може да е причина за загуба на компресия в цилиндъра при подаване на горивото. Декопресора принудително отваря клапаните, за да не се образува налягане в цилъндара, което би затруднило развъртането на маховика.
Друго причина за незапалване е неточна центровка на подаване на горивото.
А този двигател има ли подгревна свещ в цилъндъра.
Примерно на трактор ТК82, който е 4 цилиндров, подгревната свещ беше в смукателните тръби. Там в едно легенче влиза нафта, която попадайки в-у нажежената свещ става на дим. Двигателя също е с декомпресор и първо се развърта на стартер, след което се отпуска декомпресора и се очаква запалване.
preslav - майстор
нед яну 24, 2021 9:18 amelviris написа:
При свалена дюза и завъртане на манивела нафтата излиза на мъгла....
Има голяма вероятност сегментите да са залепнали за буталото и от там да няма достатъчна компресия. Можете да пробвате с нещо подобно https://xadoshop.bg/bg/products/antikoks-p48.html а ако ви се вижда скъпо опитайте с газ за осветление.
angelfilev - специалист
вт яну 26, 2021 5:14 ampreslav написа:
нед яну 24, 2021 9:18 amelviris написа:
При свалена дюза и завъртане на манивела нафтата излиза на мъгла....
Има голяма вероятност сегментите да са залепнали за буталото и от там да няма достатъчна компресия. Можете да пробвате с нещо подобно https://xadoshop.bg/bg/products/antikoks-p48.html а ако ви се вижда скъпо опитайте с газ за осветление.
Като алтернатива на този продукт може да се използва ацетон с добавка на малко двигателно масло за да не трие на сухо.

Тема "Двигател HATZ E89FG-191g" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: